Hitman, Ale drzwi kierowcy się otworzy kluczykiem, do tego centralnego nie trzeba tam działa kluczyk mechanicznie Opcja dwa otwórz klapę tam tez masz zamek w 200
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A kto powiedział że nie pasuje ? Nie da się przekręcić w drzwiach i klapie bagażnika w stacyjce normalnie chodzi. Na razie wolał bym poszukać innego rozwiązania niż zbicie szyby.
Kluczyk pewnie pasuje tylko zarosła wkładka syfem i się nie przekręci Miałem tak samo u siebie jak się tylko centralnym otwierało teraz po naprawie raz na jakiś czas kluczykiem otworzę .
Jak masz dwa kluczyki to możesz zaryzykować i najpierw nawalić jakiegoś odrdzewiacza do zamka a potem kombinerkami spróbować przekręcić, może się uda.
w moim "Roverku200" 2,0 Sdi 1999 tylna klapa też nie chciała się otworzyć ale moja cierpliwość i WD40 kluczyk oraz"zabawa prawo-lewo"
po 10 minutach bagażnik skapitulował pewno przed zima bedę musiał ten zabieg powtórzyć
pozdrawiam
Problem z otwarciem samochodu udało mi się rozwiązać a mianowicie okazało się, że zapasowym kluczykiem dało się otworzyć drzwi
Teraz mam drugi problem nie mam napięcia w ogóle akumulator pokazuje
jakieś 2,86 v. Czy to może oznaczać, że akumulator jest do wyrzucenia ? Co ewentualnie mogło spowodować jego zwarcie ?
OZNAKI ŚMIERCI AKUMULATORA:
1. Napięcie akumulatora 12V poniżej 10.2V : śmierć kliniczna, reanimacja trudna (płukanie osadu, wymiana elektrolitu, głębokie ładowanie) większości nie opłacalne zalecana wymiana.
2. Napięcie akumulatora 12V poniżej 9.1V: śmierć przez zasiarczenie.
3. Wiek powyżej 5 lat = 120 ludzkich lat, (żywy trup może jeszcze kręcić rozrusznikiem ale do pierwszego mrozu).
4. Elektrolit nie przykrywa całkowicie płyt śmierć z pragnienia (uzupełnić wodą destylowaną, głębokie ładowanie, przeważnie pomoc przychodzi za późno)
5. Brak jakiegokolwiek napięcia - urwany jeden z łączników między ogniwami, do wymiany.
6. Gęstość elektrolitu poniżej 1.1g/cm3 - śmierć przez zagłodzenie.
7. Obudowa spęczniała: akumulator pracował długo przy za wysokim napięciu, śmierć z obżarstwa.
łatwiej będziesz miał jak podjedziesz do jakiegoś motoryzacyjnego i kupisz nowy akuś...tylko nie kupuj z hipermarketów bo to szajsy lepiej dopłacić.Ja osobiście za akus wybuliłem 300zł z Centry auto na mrozie całą noc stało rano od strzała zapalił...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum