Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam wszystkich posiadaczy Roverków. Czy może ktoś mi powiedzieć jaka jest różnica w Dieslach ITD 20T2N w Roverku 45 po lifcie od tych montowanych przed liftem. Wiem ze ten po lifcie ma 113 km a przed 101 km, czy różnią się np.osprzętem (turbina) czy możne coś innego. A jak wypada dynamika tych obu jednostek czy ten słabszy jest mułowaty, słyszałem ze jest w nim odczuwalna duża turbo dziura, możne ktoś wypowiedzieć się na ten temat. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Sie 26, 2014 17:42, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 26, 2014 16:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli jak wgram mapę wtrysku z polifta do przedlifta to podniosę jego moc ze 101 km do tych 113 i będzie tak jakbym miał silnik poliftowy, dobrze kombinuje czy nie bardzo
lalusx, Nie bardzo Wystarczy grac mape od MG przedlifta do twojego i bedzies mial 113km
Choć to i tak lipny mod bo więcej pali Najłatwiej jest wsadzić wtryski z Rovera jakiegoś SDI 220,420 czy 620 i potem albo mapki mafless lub te od MG i będziesz miał 155km i 380Nm
poczytaj sobie w dziale tuning mechaniczny w czym jest problem z przed i poliftcie z ECU
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiusz, mam pytanie do ciebie, co da lepszy efekt
1 wtryski SDI i mapki mafless,
2 wtryski SDI i mapa z MG ZS po lifcie.
Widzę ze prawie wszyscy zakładają wtryski od SDI i mapy mafless, a czy druga opcja tez jest równie dobra i czy nie będzie zbytnio kopcił
Pisałem tobie wyżej ze one są takie same jak przedlift mg jeżeli chodzi o moc. 1:1 polifta mapek nie wygrasz bo auto nie odpalisz. Nie jest kompatybilne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Chodzi mi o to w jaki sposób z silnika przedliftowego o mocy 101 km zrobić silnik poliftowy o mocy 113 km. Skoro same mapki nie będą pasować to wnioskuje ze trzeba przerzucić całe ECU z polifta tak czy nie
Do tego można dodać jeszcze wtryski od SDI wtedy moc była by jeszcze większa, chodzi mi o inną alternatywę niż mapki Maflees.
Aha mam jeszcze jedno pytanko do was czy mapy (seria) od Rovera różnią się od map MG
przedliftowego o mocy 101 km zrobić silnik poliftowy o mocy 113 km
Co ty chcesz tym słowem polift uzyskać Mapy seryjne Rovera były na 101 KM a mapy MG na 115 KM. Mapa polifta MG czy R jest taka sama co przedlifta R czy MG
Jedyna różnica jest dodatkowa mapka na tej czujnik co pisałem wyżej temperatury
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum