Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich,
jestem z Czech a tak nie umie tak dobrze po polsku, to przepraszam za blady . Mam rover 75 2,5 V6 (130KW) z roku 1999 w automacie, 135000km.
Problem mam z silnikem. Okresowo przestaje dzialac 2. cylinder. W komputerze to pisze, ze jest brak ciesnienia do tego cylindra. Jak cylinder zacznie dzialac, to w kompuer nie pisze bladu.
Chodzi o to, ze chwilami silnik dziala na wszystkie cylindry a chwilami przestaje dzialac na drugi cylinder i znowu sie np. po minucie, po 5 minutach wroci do normalnosci.
Mam wymienione swiece, wycisczone wtryski, cewki zaplonowe sa tez wymienione. Jak przegralem komputer, to samochod dzialal chyba godzine normalnie, ale pozniej znowu wystapil ten blad.
Paliwo lalem tylko natural 98 lub shell v power racing ( w pl np verva benzin na Orlen).
Juz nie wiem co z tym, mam auto juz u 3go mechanika i nikt nie wie, gdzie moze byc problem.
Dlatego pytam sie tutaj u was w Polsce, bo wierze, ze macie wiecej doszwiadczen z tymy autami.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.
Pavel
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 12, 2014 13:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Drugi cylinder jest na tylnej głowicy wiec tam są na cewkach tak zwane fajki, jeżeli wymieniłeś cewkę, ale została stara fajka, to dlatego sytuacja może nadal występować. Potrzebujesz zdjęcia o czym mówię?? Zamień cewkę miejscami z sąsiadem i zobacz czy przestanie chodzić cylinder w który włożyłeś cewkę i czy działa wówczas 2
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
myslisz, ze i dla tego moze ten cylinder dzialac tak nie prawidlowo jak pisalem ? to znaczy - chwile dziala, chwile nie dziala...
[ Dodano: Pią Wrz 12, 2014 21:05 ]
mechanik mi dzis powiedziel, ze to bedzie blad mechaniczny. Tak ze w tylnej glowicy moze byc pokrzywiony zawór a naprawa wtedy bedzie kostowac ok. 1500 zl.
Nie wiem, czy to moze byc spowodowane przez pokrzywiony zawor. Wydaje mi sie, jakby byl powod pokrzywionego zaworu, to by ten cylinder nie dzialal wcale.
Komputer nie może podać błędu - brak ciśnienia w cylindrze- bo nie ma takiego czujnika. Czym to było sprawdzane? Niech zmierzą ciśnienie na wszystkich cylindrach (manometrem) Jeżeli znasz numer kodu tej usterki - EOBD number code
to napisz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum