Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wymiana uszczelki pod głowicą.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wymiana uszczelki pod głowicą.
Autor Wiadomość
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 12:50   [R75] Wymiana uszczelki pod głowicą.
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Niedawno pisałem w dwóch wątkach o problemach z odpalaniem i ubytkiem wody w układzie chłodzenia.
Niestety po wykręceniu świec jedna z nich była zalana wodą (konkretnie patrząc na silnik od przodu auta to prawa w tylnym rzędzie - albo inaczej mówiąc ta najbliżej kierowcy_
No więc jednak padła uszczelka pod głowicą - i teraz pytanie czy zdjęcie tylnej głowicy nastręcza jakieś konkretne problemy , wiem że to sporo roboty bo trzeba wpierw zdemontować kolektory wlotowe itp, ale czy są jakieś kruczki których bez specjalnego sprzętu nie będę wstanie przeskoczyć ? Generalnie mam doświadczenie w grzebaniu przy silnikach i obawiam się raczej jakiś wymyślnych trików niż samej roboty.
A jak wygląda sprawa z rozrządem? Czy demontaż głowicy od razu pociąga za sobą rozmontowanie rozrządu do zera?

A może po prostu oddać do serwisu ? Zna ktoś może uczciwą cenę za tę robotę ?
Pozdrawiam
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 21:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 12:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 14:14   

jak masz pojęcie o mechanice i narzędzia, to ściągnij sobie RAVE'a, tam masz wszystkie procedury serwisowe, wskazówki + fotki ;) na pewno CI to pomoże ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 17:08   

roadking napisał/a:
ale czy są jakieś kruczki
jednej śruba od głowicy nie da się wyciągnąć, trzeba ją oblepić taśmą by nie wpadała i wyjąć ją z głowicą.

[ Dodano: Nie Wrz 26, 2010 18:08 ]
roadking napisał/a:
A jak wygląda sprawa z rozrządem?
wymagane jest założenie nowego pasa rozrządu. I najlepiej wymienić obie uszczelki, a zakres naprawy będzie znany po rozebraniu i określeniu przyczyny przecieku.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 20:44   

A jak z kosztem takiej roboty, jaka cena jest uczciwa a jakia to przegiecie ?
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
 
 
pazdzi0h 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 226
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 19:12   

up

orientuje sie ktos na dzien dzisiejszy jaki orientacyjny koszt wymiany w zakladzie?

[ Dodano: Pon Wrz 03, 2012 20:12 ]
nie sugerowac sie jaki ja mam silnik, interesuje mnie to co w temacie 2.0 V6
_________________
"bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
 
 
grzegorz_g 



Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 34



Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 23:02   

Podbijam także, jak wygląda koszt wymiany uszczelki pod głowicą
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 02:30   

W V6 jest, to koszt wraz z rozrządem ponad 3 tysiące. Robota i części
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
grzegorz_g 



Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 34



Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 12:07   

Rozrząd mam kompletny, interesuje mnie rozbicie dalej na części, ile za rozrząd robocizna i ile części do wymiany uszczelki plus robocizna.

Mówisz że 3000 z częściami się zamknie ? tylko ile z tego to rozrząd.
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 14:50   

grzegorz_g napisał/a:
Rozrząd mam kompletny, interesuje mnie rozbicie dalej na części, ile za rozrząd robocizna i ile części do wymiany uszczelki plus robocizna.

Mówisz że 3000 z częściami się zamknie ? tylko ile z tego to rozrząd.

Nie zamknie tylko tak jak Rafał napisał będzie ponad 3000zł
Komplet uszczelek ze śrubami ok 600zł ja kupowałem tutaj masz tutaj http://www.s-part.pl/334,...2.0-2.5-v6.html i są to uszczelki Victor Reinz.
Rozrząd ok 1300zł
Mi mechanik mówił 1000/1500 za robotę w tym rozrząd, wymiana uszczelniaczy, planowanie, sprawdzenie głowic na szczelność tylko jeszcze ja wymieniałem termostat z rurkami. Skończyło się na 1600 za robotę, wyciągał mi silnik żeby wymienić uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni do tego jeszcze mi wymieniał wkład w poduszcze silnika. Jak policzysz sobie jeszcze olej, płyn chłodniczy, a to już pewnie i filtr oleju to wychodzi pare stówek ponad 3000 jak coś jeszcze dojdzie to cena się robi pod 4000 tys.
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Sro Wrz 17, 2014 20:21   

We Wroclawiu mozesz pogadac z Gawinem co i jak, moze cos doradzi :)
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 18, 2014 18:52   

a jakie są przyczyny padania takiej uszczelki u naszych V6 skoro jest ona metalowa :?:
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 18, 2014 19:07   

Myślę że największym winowajcą jest to że przed nami Roverkami jeździły osoby które potrafiły jeździć i co najwyżej tankować. Ludzie po prostu nie interesują się jak pracuje ich silnik ważne że jedzie, nie ważne że uwalony bieg wentylatora, albo termostat, usterka która co najwyżej może kosztować stówkę albo dwie, a później rodzi się w tysiące. Ludzie nie potrafią korzystać z tego co daje im diagnostyka R75, podejrzewam że nawet nie wiedzą jak i kiedy ma działać wentylator, mam na myśli tutaj takich którzy z różnych powodów u nas na forum nigdy nie byli a znam takich osobiście.
 
 
chrzanek611 



Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 59



Wysłany: Sob Lip 01, 2017 12:50   

Czy ktoś wie jak odbywa się dokręcanie głowicy w v6?
Jaki moment i jaki kąt obrotu i w ilu etapach?
Szukam i szukam i nic konkretnego nie znalazlem
Mam gdzstś ściągnietego rava ale mam problem z kompem (strasznie muli)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 01, 2017 13:47   

w rave masz wszytsko, pobierz sobie :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
chrzanek611 



Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 59



Wysłany: Sob Lip 01, 2017 19:44   

Juz znalazlem
Szukalem nie tu gdzie trzeba ale juz wszystko wiem... ☺
 
 
PiotrVN 




Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 34



Wysłany: Pią Lip 07, 2017 12:05   

Witam mam pytanie ...bo w własnym tematycznym wątku na dalekiej stronie nie mogę go podbić ...

czy jeśli mam na jednym cylindrze brak ciśnienia dokładnie 6 ( pozostałe 12-12,5 )
to jest możliwe zdziałanie czegoś bez ściągania głowicy
żadnych usterek po zdjęciu pokrywy nie widać

teraz albo ściągam głowicę albo same wałki

generalnie zakładam zdjęcia całości niemniej może jest coś po drodze co ograniczyło by zakres i warto sprawdzić

przed zdemontowaniem całości
_________________
MG ZT-T .... jest zadowolenie
Discovery i AfricaTwin to 3 razy
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 07, 2017 13:36   

może zawór być któryś wypalony lub się nie domykać, ale tego chyba nie sprawdzi bez zdjęcia czapki, jaki masz silnik ??
_________________
:pisze:
 
 
PiotrVN 




Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 34



Wysłany: Pią Lip 07, 2017 14:28   

MG ZT-T 2,5 benzin gaz od roku

cóż mam chwilę po weekendzie zdejmę głowicę

tam hydraulika i nie wiem jak to do końca działa ( nie miałem okazji rozbierać )

nie łudzę się zawory to zawory
zdejmę zobaczę

ale kto pyta ten piwo winien .... :)

pozdrawiam
_________________
MG ZT-T .... jest zadowolenie
Discovery i AfricaTwin to 3 razy
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 07, 2017 17:12   

Temat Twój śledzę, ale nie mam pojęcia o Vce wiec milczę, zaraz Ci go podbije
_________________
75 Red Edition
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 07, 2017 17:44   

Generalnie myślę że przy braku sprężania to podniesienie głowic i tak cię nie ominie i tak pytanie tylko czy głowica do remontu czy cały motor do wymiany. Powiem ci że te 12 na pozostałych <dupa> nie urywa. Mogę
Cie jedynie pocieszyć że byłem w takiej samej sytuacji a nawet nadal jestem bo motor co prawda przełożyłem ale jeszcze autem nie jeźdzę. U mnie było 2 bary na 5 baniaku na 1 i 3 9bar a na 2, 4 ,6, po ok 12 :???:
_________________
:pisze:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wymiana rozrządu i uszczelki pod głowicą - cena
pineska Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Lis 21, 2013 16:48
pineska
Brak nowych postów [r75]Wymiana uszczelki, okazuje się, że jest inna głowica.
cinek664 Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Paź 20, 2015 17:30
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Wymiany uszczelki pod głowicą - 1.8 K
amigo30 Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Mar 30, 2012 08:24
amigo30
Brak nowych postów [R75]Wymiana uszczelki.
vega79 Rover serii 75, MG ZT 24 Sro Lut 27, 2019 19:05
MaReK
Brak nowych postów [R75] - wymiana termostatu v6 (oringi, uszczelki itp) ?
R75 Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Lis 12, 2014 22:23
R75



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink