Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Zachciało mi sie wymieniać świece i kiedyś jakiś czas temu mi sie udało ale dziś już totalna katastrofa ,aż mi sie odechciało już tego samochodu .Z tego powodu prosze tych co już mieli takie problemy może samemu jakoś bez rozkrecania głowicy ale chyba bez tego sie nie obedzie ,wiem że są osoby co wyjmuja ułamane świece ale słono biorą za nie .Zatem mam pytanie jak samemu wymienić lub ktoś zna warszat i dobrego mechanika co by sie podjoł takiego wyzwania z okolic Ostrołęki .
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 19, 2014 17:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na ciepłym odkręcałem ,chodziło na 3 teraz na 2 i to cieżko jest trzeba długo grać i to prosto od akumulatora i jest 4 świeca ale za pompą ale przerabiałem juz to na forum ale jak by palił na 2 no to by było nie tak żle jeszcze.
Bo 4 świeca wygląda tak nie iwem czy sa szanse żeby ja wymienić.
Przecież teraz jeszcze świec nie trzeba Kat wtrysku masz dobry
Trzeba nie trzeba ale dziś rano mam juz problem z odpaleniem troche załapuje lecz i tak nie chce zapalić podgrzewam swiece na krótko, i coś tam kaszle lecz i tak do wymiany.Co do kontu wtrysku to już chyba nie ma co w nim grzebać bo i tak jak na ten model nie mialem z nim klopotu przez 3 lata tylko co jedeynie świeczki w im wymieniam i aku tak to igła co do silnika.
Przed chwila dzwonilem do kolesia z legionowa wysłałem mu zdjecia jak to wyglada na wstep zaproponował mi 300 zł a jak zobaczy zdjecia to zobaczymy ale jak sie nie dogadamy to sprobuje zrobic jak kolega z forum ....
troche ryzykowne hmm.
[ Dodano: Nie Wrz 21, 2014 10:10 ]
PanzerMajer napisał/a:
Przed chwila dzwonilem do kolesia z legionowa wysłałem mu zdjecia jak to wyglada na wstep zaproponował mi 300 zł a jak zobaczy zdjecia to zobaczymy ale jak sie nie dogadamy to sprobuje zrobic jak kolega z forum ....
Świece wymienione oprócz tej uwalonej i 4 za pompa ale chyba nie bylo to przyczyna bo znalazłem inny ubytek w mianowicie cieknie z fitra paliwa po pompowaniu gruszki widać ewidentnie jak z spodu filtra leci ropa nawet jak odreciłem odpowietrznik to nie schodzi paliwo.Tak więc chyba tu była przyczyna nie potrzebnie bralem sie za swiece choc prawde mowiac długo im zajeło sie nagrzac ale to inna bajka.Temat do zmakniecia .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum