Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Mam oto taki problem, przy pomiarze skanerem ELM 327 nie wyświetla żadnych błędów.
Przy pomiarze skanerem DS150E pokazuje dwa błędy które się kasują. Po przejechaniu się samochodem i ponownym sprawdzeniu te błędy są znowu, oto one:
P1255 – czujnik ciśnienia paliwa przed rampą paliwa.
P1260 – regulacja ciśnienia paliwa przed rampą paliwa.
Roverek jeździ normalnie, tak mi się przynajmniej wydaje, co to może być? Miał ktoś może coś podobnego?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 08:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Masz podniesioną moc auta w stosunku do oryginału? Mapa, box itp.?
[ Dodano: Wto Wrz 23, 2014 10:16 ]
To błąd z pompki niskiego ciśnienia na grodzi. Pytanie jakie ma wartości podczas startu, a jakie podczas jazdy. Czasami przy podniesionej mocy zamiennik pompy niskiego ciśnienia albo wyeksploatowany oryginał mogą nie dawać rady w wyższej partii obrotów. Do czasu aż zacznie Ci szarpać, a za czas jakiś po prostu padnie całkowicie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tego nie wiem czy ktoś podnosił moc, taki przyprowadziłem rok temu. To ciśnienie przy starcie i w czasie jazdy postaram się sprawdzić jutro, jeżeli ten DS150E będzie w stanie to sprawdzić. Co do mojego wcześniejszego postu w sprawie czujnika doładowania A w kolektorze, to podmiana pomogła. Ewidentnie czujnik, jest już zamówiona używka na allegro.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Mam ScanTool.net 1.13 PL, ale jest cienki bo się wiesza. Uruchamia się gdzieś za piątym razem. Faktem jest, że jak się już uruchomi to działa dobrze. Rozglądam się za czymś innym, co by miało więcej funkcji, było na bluetooth, no i obowiązkowo wersja PL.
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2014 17:39 ]
Do MaReK!
Nie mam pewności czy zrobiliśmy to prawidłowo ze znajomym, bo dopiero obaj się uczymy i rozgryzamy ten jego tester, no ale wyszło nam jakoś tak:
wysokie ciśnienie zaraz po odpaleniu na zimnym silniku było 27700 +/- 100 kpa. W czasie jazdy nie sprawdzano bo bateria w laptoku szrot. Po rozgrzaniu silnika na postoju i podciągnięciu pedałem gazu obrotów na 2500 pomiar był 49500 +/- 400 kpa. Niskie ciśnienie na rozgrzanym silniku było 366 kpa. Nie wiem, ale chyba nic nie sknociliśmy?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Niskie ciśnienie się utrzymywało, nie spadało nawet przy zmianie obrotów. Wysokie ciśnienie przy obrotach 2500 było dokładnie od 49128 do 50151, wcześniej dane troszkę uśredniłem ale i noga koledze na pedale gazu mogłą troszkę drgać.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
to wypadało by błędy z pamięci skasować... i zacząć się martwić kiedy pojawią się ponownie. gdybyś sprawdzał błędy INPA to wiedział byś przy jakim przebiegu wystapił i ile razy.
Błędy widać dopiero po podłączeniu jakiegoś lepszego skanera, na wyświetlaczu w samochodzie żadna lampka się nie pali. Czy przy tych ciśnieniach które podałem można spokojnie jeździć, czy są one w granicy błędu czy tolerancji, ja robię rocznie samochodem jakieś 5 tysięcy kilometrów a mechanikiem samochodowym z pewnością nie zostanę.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
janio, gdybyś był w poznaniu lub bliskiej okolicy to mogę zabrać laptopa i kabel i się posprawdza te błędy. INPA za 60/70 zł to dobre narzędzie i nie trzeba drogich sprzętów. Jak auto śmiga to nie ma się co bać, przy zbyt niskich ciśnieniach odczuwał byś szarpanie albo auto by gasło, nie odpalało
minimalne wartośći to 2,5 bar na niskim ciśnieniu
Wysokie ciśnienie max to 1300bar
200 bar trzeba uzyskać przy kręceniu rozrusznikiem żeby odpalić
300 bar powinno być na wolnych obrotach po odpaleniu
Dzięki za propozycję ale ostatnio w Poznaniu byłem chyba jakieś 15 lat temu. Dziękuję wszystkim kolegom za cenne uwagi w tym temacie, wstrzymam się od grzebania bo już jeden czujnik popsułem. Jak mi zacznie szarpać tak jak pisaliście to wtedy zacznę coś robić.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum