Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam!
Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na forum więc zakładam nowy temat.
Mam pewien problem: Ostatnio mój diesel zaczyna lekko wariować - falują obroty, są podwyższone na biegu jałowym (wahają się od 700-1000), szarpie podczas jazdy ze stałą prędkością.
Przedmuchany został zawór wysokiego ciśnienia, wymieniony filtr paliwa. Odpinałem też przepływkę ale nic to nie zmieniało. Pewnie będą do roboty wtryski, ale do rzeczy.
Mam wywalony zawór EGR, w jego miejsce wstawiona aluminiowa imitacja, oczywiście nie wpuszcza spalin do silnika. Przewód podciśnienia jest nasunięty na taki ślepy trzpienik na tej imitacji. Nie zostawiłem go otwartego bo pisaliście że może to powodować problemy z turbo lub z hamulcami chyba..
Mimo to syczy mi coś z tamtej okolicy. Jak zdejmę przewód podciśnienia z trzpienia czyli go otworzę (mam nadzieje że zrozumiecie o co chodzi) przestaje syczeć, buczeć. Jak go zaślepię czymś, buczy znowu. Co to może być takiego?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 30, 2014 08:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum