Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witajcie,
ostatnio wyjeżdżałem z parkingu, gdzie musiałem zjechać po karbowanej drodze, kierownica tak zaczęła odbijać góra dół że myślałem że zęby stracę, a do tego efekty dźwiękowe doszły (walenie jak młotem w rurę jakąś).
Macie pomysł co to może być? Dodam ze mam też drżenie kierownicy na postoju.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 03, 2014 23:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Być może i oczywiste. Kojarzy mi się, że ktoś z naszych forumowiczów przechodził już przez to. Niestety nie mogłem znaleźć i nie mogę przypomnieć sobie kto.
Nie wiem też czy dobrze rozumiem to jak ta kierownica "lata". Może mógłbyś zasymulować taki stan rzeczy i np. nagrać na telefon takie zachowanie. Samemu lub z pomocą pasażera.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum