Kąt koniecznie do sprawdzenia będzie. Najbezpieczniej go ustawić w okolicy 4 stopni. Ustawiony niżej (na 2 stopnie) reaguje własnie w ten sposób, że cieżko pali na zimno nawet latem) Jak się go ustawia był gdzieś opis na stronie klubowej.
Jeśli chodzi o świece, to tą 4 za pompą olej po prostu. Były wersje z 3 świecami fabrycznie i też odpalały nawet przy -25 (sam taką miałem). Rozrusznik też warto przeglądnąć jak masz możliwości ... napewno mu to nie zaszkodzi, a czasem zimą właśnie te kilka obrotów więcej potrafi zdziałać cuda przy odpalaniu.
_________________ Pozdrawiam - Brt
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 28, 2014 09:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no bo to sie ustawia dosłownie po 1mm ... testuj, i w razie czego dalej rusz o kolejny 1mm. Jak będzie za dużo, to w końcu Ci wywali check engine ... u mnie przy 7 stopniach się check zapalał czasami (przy stałej jeździe poniżej 2000 obr)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 27 Skąd: Gliwice - Wieruszów
Wysłany: Pon Paź 27, 2014 17:03
ok ten 1mm wystarczył ale zatankowałem jakiegoś biodiesla koloru zielonego i auto powyżej 2 tyś zaczyna szarpać odpala check engine i gaśnie. na 20 litrow wlałem 5 litrow benzyny i 5 litrow dobrej ropy i gaśniecie ustało ale auto dalej dławi. wrociłem do nastaw pompy i bez zmian. filtr czysty rury drożne. dalej szarpie. czytałem kody to jedynie błąd przepływki na 3 kodach ale z tego co wiem to na zgaszonym aucie zawsze tak jest. wypompować paliwo czy jakiś myk inny. moze pompa siada ? jest jeszcze temat ze jak gazuje na luzie to przerywa jak odcinka ale jak podpompuje gruchą to przestaje przerywać.
[ Dodano: Sob Paź 11, 2014 09:50 ]
ok temat rozwiązany. mimo iz filtr był zmieniony rok temu i był drożny było to za mało. wymiana na nowy i auto śmiga. 28 zł filtr hart i problemu brak.
[ Dodano: Pon Paź 27, 2014 17:03 ]
powoli zaczynam dostawac do głowy. pare dni spokoju przy odpalaniu i znowu plak. przestawiłem znowu i znowu odpala ale z dynamika juz lipa i hałasuje. musiałem cofnąć. musze poszukac jakiegoś testsra i sprawdzic kat wtrysku.
co moze byc przyczyna takiego nietrzymania nastaw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum