Wysłany: Nie Paź 05, 2014 19:31 [rover 420] swap silnika na 2.0SDI z 620
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam wszystkich mam ogromny problem ponieważ muszę zmienic silnik w moim roverku 420 mam 2.0TD bez intercoolera i na zwykłej pompie.. pytanie mam takie czy mogę wsadzić do niego 2.0SDI z 620?. I jakie mogę mieć z tym problemy elektroniczne... bo mechanicznych chyba nie ma..?
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Paź 08, 2014 12:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 05, 2014 19:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
witek91, Chcesz wkładać pompę z SDI czy wsadzić swoja mechaniczna od SD
Silniki same w sobie sa takie same jedynie różnica będzie kolektor dolotowy oraz intercooler.
Jeżeli chcesz pakować VP37 z SDI to pasuje tez cala wiązkę wkładać oraz ECU od SDI żeby to działało. Trochę sporo roboty i wolał bym zostawić pompę mechaniczna z SD i wpakować cały silnik od SDI razem z skrzynia z SDI (skrzynia od SDI ma większe sprzęgło). Na skrzyni z SDI oraz mechanicznej pompie możesz spokojnie uzyskać moc do 140KM kręcąc jedna śrubka czyli tak samo jak w SDI
Chyba ze chcesz się pozbyć pompy od SD to był bym chętny na odkup jeżeli ja zablokujesz na TDC
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
czyli szkoda pchać się w wymienianie ecu wiązki i innych dupereli. silnik ze skrzynią sdi pompa od td i tyle... a w sdi nie ma jakis magicznych wtyczek które mogą nie pasować przy budzie w której było td?
[ Dodano: Pon Paź 06, 2014 07:08 ]
"zablokujesz na TDC" wytłumacz co to oznacza bo jestem słabo ogarniety:)
pompy nie sprzedam ale jako że kupiłem całe 620 na czesci to oprócz swapa wszystko mogę podesłać:)
[ Dodano: Pon Paź 06, 2014 07:22 ] Remigiusz, ps. tez z podkarpacia jestem z bieszczad...
[ Dodano: Pon Paź 06, 2014 07:54 ]
a i powiedz mi jeszcze czy ja jestem w stanie zrobić to w domu bez kanału... i czy półosie z 620 nie są dłuższe od moich z 420
witek91, Zablokować na orig znakach czyli na TDC (Top dead center) czyli górny punkt pierwszego tłoku na początku cyklu wtrysku i obrotów całego silnika
Ja szukam jedynie pompy od SD, resztę mam tez bo 3 silniki mam w domu
Polosie sobie wsadź z 420 ale powinny być takie same chyba
Zmianę silnika się da bez kanału zrobić tylko żurawia trzeba do tego
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
akkumulator wyciagnac, poloski wyciagac, spuscic plyn chldonicy, odkrecic wszystkie weze od chlodnicy oraz chlodnice z demontowac, odpiac cala elektryke, odkrecic poduszki i zawiesic silnik na zurawiu
Juz trochę temu to robiłem ostatni raz ale będziesz widział co tobie wadzi
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
[ Dodano: Wto Paź 07, 2014 21:27 ]
a co jeszcze będe musiał przełożyć oprócz pompy według ciebie??? bo zaczynam zauważać że jest tego sporo.. (albo mi się wydaje)
skończyłem wyciągać silnik z 620... co to IC?? bo nie wiem:) jutro pewnie zabiore się za 420... ciężko mi to jak narazie ogarnąć bo nigdy tego nie robiłem... sory robiłem ale w maluchu...
Intercooler jak w maluchu robiłeś to dasz sobie rady. Dla mnie maluch to czarna magia a w Rover wszystko jasne sam mam malucha jeszcze ale jakoś grzebać w nim nie lubię
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
są troszkę inaczej mocowania zdołu silnika zrobione bo w 620 jest łapa z przodu A U MNIE W 420 JEST z tyłu... czy są na bloku nawiercone gwinty zeby to przełożyć??
[ Dodano: Czw Paź 09, 2014 14:46 ]
pierwszy dość poważny problem 620 bez klimy a 420 z klimą... pompa wody w 420 jest nad kompresorem klimy a kompresor jest na samym dole a w 620 pompa wody jest na samym dole... co robić?
Lapa dolna jest do miski przykrecona. Zamień miskę oleju tylko. Pompa wody jest w bloku i w 620 jest tak samo. Przełożyć trzeba łapy i mocowania klimy na silnik 620. Problemy to akurat nie są wystarczy ty tylko odkręcić rzeczy i przełożyć
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum