Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Paź 29, 2014 10:15
zacznij od sprawdzenia poziomu płynu chłodniczego na zimnym silniku i odpowietrzenia ( zalej poziom 2-3 cm powyżej dna ).Może być konieczna wymiana korka zbiorniczka wyrównawczego.
Z płynem żadnych problemów nie ma i od roku stan płynu się nie zmienił podejrzewam też jakiś problem z nagrzewnica ale to sa tylko domysły z racji iż problem nietypowy,łatwiej byłoby gdyby w ogóle padło ogrzewanie.
[ Dodano: Sro Paź 29, 2014 16:37 ]
Dodam jedynie ze autko posiada LPG jezeli to coś zmienia.
mam dokladnie to samo, stoje na swiatlach leci letnie, ruszam/jade leci gorace,
probowalem na auto i na econo, bez zmian, niezaleznie czy lewa, czy prawa
gdzie moze lezec proble?
ps.
ktos z wlascicieli Vki moze potwierdzic, ze tak nie powinno byc?
Zaraz się okaże że to jakiś wymysł Anglików tak jak wycieraczki które na postoju dzialaja dużo wolniej w kazdym razie korek to niewielki wydatek wiec mozna spróbować.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Paź 29, 2014 19:56
osarro napisał/a:
Zaraz się okaże że to jakiś wymysł Anglików tak jak wycieraczki które na postoju dzialaja dużo wolniej w kazdym razie korek to niewielki wydatek wiec mozna spróbować.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Czw Paź 30, 2014 00:24
Ja też mam to samo w swoim, według mnie problem polega na tym, że na wolnych obrotach ciśnienie w układzie jest na tyle niskie , że nie jest w stanie wtłoczyć wody do najdaalszej części nagrzewnicy, czyli od strony pasażera, oczywiście woda szuka najkrótszej drogi więc przepływa w miejscu gdzie sa rurki, gdy dodam gazu ciśnienie w układzie wzrasta, woda nie nadąża przepływać najkrótszą drogą, szukając ujścia zalewa całą nagrzewnice, a z nawiewu leci ciepło. Wniosek jest taki ,że nagrzewnica ma zmniejszona przepustowość w skutek zabrudzenia lub zakamienienia, ale to tylko moje filozoficzne wywody
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
ToXiC [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 30, 2014 20:00
Witam, odnośnie problemu z nawiewem. Nie będę zakładał nowego tematu. Mam taki problem że po ustawieniu nawiewu na szybę lub na szybę i nogi, nawet na maksymalnym biegu słabo leci powietrze na szybę od strony kierowcy. Bliżej środka i dalej do pasażera elegancko wieje i odparowuje a w lewym rogu aż do wysokości zegarów lipa. Nawet jak przykładam rękę to czuć ze nad zegarami bardzo słabo leci powietrze a z niektóry szczelin prawie w ogóle. Dodam że z innym nastawami nawiewu nie ma problemow i jest to klimatronik. Możliwe jest że coś od góry od deski rozdzielczej w szczelinach nawiewu na szybę jakiś syf się zebrał i dlatego słabo wieje? Jak to o czyścic, sprężarką? Ktoś może ma jakiś pomysł? Może jakieś klapki nawiewu nie domykają się jak należy?
Ja wymieniłem korek za 22 zł oczywiście 140 czyli 1,4 bara zamiennik od BMW.
Stary na razie zachowałem bo wydaje mi się że i tak był sprawny.
Efekt....hmmm....przez 5-10 minut jazdy ciepłe powietrze niestety nadal tylko pow 1800-2000rpm. Po około 20 minutach jazdy z nawiewu w trakcie jazdy leci już gorące a na postoju nie udaje mi się go wystudzić.
Można więc powiedzieć że 50% sukces,będę dalej sprawdzać idąc po instalacji nagrzewnicy, zobaczę jak szybko nagrzewają się rurki i czy bypass nie blokuje przepływu bo chyba rurki nagrzewnicy powinny tak samo szybko się nagrzewać jak cały obieg?? Czy może jestem w błędzie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum