Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
jak w temacie. Świece pobierają prąd rozładowując akumulator nawet gdy kluczyk jest poza stacyjką. Co robić? Przekaźnik padł? Gdzie się on znajduje i jak wygląda?
Aktualnie odłączyłem akumulator i ładuję go prostownikiem.
Proszę o porady.
Przekaźnik znalazłem. Nie wiem jak sprawdzić czy jest sprawny. Jego numer to: Siemens V23134-J52-X197 YWB 100 560 12V dokładnie taki jak tutaj http://archiwumallegro.pl...-267491128.html
Czy muszę wymieniać na identyczny?? Czy może być inny? Jak go sprawdzić?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 30, 2014 20:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja mam teraz zalozony 40amperowy za 10 zl z kazdego sklepu motoryzacyjnego i nic sie nie dzieje, nie przepala sie ani nic. kup sobie taki byle nozki pasowaly i zeby miale tez takie grubsze nozki, sprawdzisz czy to wina przekaznika a najwyzej kiedys kupisz sobie mocniejszy przy okazji
[ Dodano: Pią Paź 31, 2014 09:39 ]
klonu1988 napisał/a:
Jak go sprawdzić?
miernikiem lub probnikiem. + do swiec, - do bloku silnika i patrzysz czy swiece gasna czy dostaja napiecie caly czas
Wymieniłem i jak ręką odjął.
Mam natomiast problem z nierówną pracą silnika na biegu jałowym gdy silnik się zagrzeje. Czasami szarpie i się dławi. Obrotomierz minimalnie się waha. Auto zbiera się normalnie. Co może być przyczyną? Czujnik położenia pedału gazu? Bo wybłyskałem sobie ten błąd. A może przepływka?
Proszę o pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum