Forum Klubu ROVERki.pl :: [ Rover 400] Problem z utrzymaniem obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ Rover 400] Problem z utrzymaniem obrotów
Autor Wiadomość
mloody1713 



Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 5



  Wysłany: Czw Paź 30, 2014 19:55   [ Rover 400] Problem z utrzymaniem obrotów
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam,

Mam problem w swoim Roverze 400 a mianowicie podczas jazdy nie wchodzi na obroty i zapala się kontrolka silnika.Na postoju wchodzi na obroty bez problemu ale ich nie utrzymuje, dymi na biało.
Proszę o pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 30, 2014 19:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 11:24   

Coś nikt Ci nie odpowiada a jest tu sporo porządnych znawców Roverków.

Nie wiem - jak na mój gust poszła Ci uszczelka pod głowicą stąd siwy dym bo wtedy płyn chłodniczy może dostawać się do komory spalania. Zerknij też czy nie masz pęknięcia na zewnątrz, czy nie cieknie coś po bloku. Sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego czy nie ma "tłustych plam", a także czy nie robi się piana pod korkiem wlewu paliwa ... Te objawy to uszczelka ...

PS. Jest tu na forum opcja Szukaj - wpisz tam siwy dym , biały dym , lub spadek obrotów itp. W opcjach zaznacz Rover 400 (choć warto i innych poczytać) - jest sporo tematów z podobnymi objawami opisanymi - np. widzę, że może też coś być z kątem wtrysku (miałeś rozrząd robiony albo dłubane coś przy tym?).
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 21:43   

-_Zielarz_- napisał/a:
poszła Ci uszczelka pod głowicą stąd siwy dym bo wtedy płyn chłodniczy może dostawać się do komory spalania.
Najpierw sprawdź uszczelkę kolektora ssącego. Tamtędy też może płyn się dostawać do komory spalania.

[ Dodano: Pią Paź 31, 2014 21:43 ]
tronsek napisał/a:
Najpierw sprawdź uszczelkę kolektora ssącego.
:ups: Sorki. Nie zauważyłem, że chodzi o L-series.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R416Si 98r] - Problem z utrzymaniem temperatury silnika
Lukasz0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Paź 10, 2010 13:26
Lukasz0000
Brak nowych postów [45 2,0 iTD] problemy z utrzymaniem temp.silnka na mrozie
beny3 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Lut 09, 2012 14:14
beny3
Brak nowych postów [R45, 1,6] Problem z mocą samochodu do 3 tyś. obrotów.
pakison Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sie 27, 2011 23:47
darood
Brak nowych postów [R45] Problem z przyśpieszaniem do 2500 obrotów i szarpanie
fenek96 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Lut 16, 2015 23:44
cino84



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink