Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Mam taki oto problem jak w tytule i co widać na zdjęciu, tak był przyprowadzony z Holandii.
Jak dołożyć halogeny (te owalne czarne zaślepki) to już doczytałem i myślę że sobie poradzę.
Mam takie w moim starym, poczciwym R-416 Si model 06.1995 do 03.2000, tylko nie wiem czy przypasują, czy może będę musiał kupić specjalnie do R-75, może ktoś mi podpowie?
No i druga sprawa, pod zaślepkami na halogeny te podłużne czarne zaślepki, po co one tam są i czemu by to miało służyć?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 29, 2014 13:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Te LEDy o których piszesz to działają jak normalne halogeny, czy może jako światła do jazdy dziennej? Szukałem takich pasków ledowych ale chyba za słabo bo nic nie znalazłem. Możesz podać producenta, typ, moc i cenę?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Trochę drogie te światełka ale fajne są, podobają mi się, dzięki za namiary. Mam zatem kolejne pytanie, w R-75 jest gotowa instalacja elektryczna ale pod halogeny, te na zdjęciu już były fabrycznie czy też są dostawiane? Jak to wszystko podłączyć żeby było zgodne z przepisami? Te ledy mają się włączyć po przekręceniu kluczyka lub najpóźniej zaraz po odpaleniu silnika i tak samo ale odwrotnie mają się wyłączyć. Jak je podłączyć najprościej żeby się nie narobić i nie ingerować zbytnio w instalację?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Pią Paź 31, 2014 12:20
A czy te DRL nie są zbyt nisko na ziemią (min. 25 cm muszą być). U mnie halogeny sa na tej wysokości. Szkoda że te halogeny są jajowate i nic w to miejsce nie da się wstawić aby estetycznie było. Dzienne w miejsce halogenów by mi bardzo pasowało. Ogólnie twoja przeróbka Sintram jest bardzo fajna i estetyczna.
Ledy są na wysokości 23.5 cm ciut nisko ale ze wyglądają na fabryczne to jeszcze nikt się do nich nie przyczepił a jezdze już tak ponad 1.5 roku. Świecą samodzielnie po zapłonie gasną po zapaleniu pozycyjnych. Są podłączone w skrzynce przekażników pod maską dlatego gasną jakieś 7-8 sekund po wyłączeniu zapłonu. Sterownik przykleiłem na belce z lewej strony jest widoczny po zdjęciu zdeżaka Halogeny są dokładane instalacja była dopiołem tylko, dołożyłem przekażnik w miejsce fabryczne i wymieniłem moduł włączający - sam panel bez elektroniki żeby nie trzeba było korygować przebiegu.Wszystko działało od razu bez problemów
Znalazłem w sieci do tych LEDów taki sterownik z żółtym kabelkiem co się go podłącza do światła pozycyjnego ale to podłączenie do puszki z bezpiecznikami wydaje mi się chyba lepsze. Jeszcze nad tym podłączeniem pomyślę. Mierzyłem u siebie ile jest od asfaltu do środka tych zaślepek, wyszło mi równe 25 cm. Moim zdaniem ta odległość będzie zależna od zawieszenia i wysokości opon. Dziękuję Ci bardzo Sintram za okazaną pomoc.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum