Wysłany: Pią Paź 31, 2014 11:32 [t-seria] Różnica we wtryskach MJY10023 i MJY100460
Mam pytanie posiadam wtryski MJY10023 czerwone i MJY100460 niebieskie nigdzie nie mogę znaleźć wydajności są sprzeczne informacje, które są wydajniejsze?
Wygląda mi że niebieskie mają być wydajniejsze ale pochodzą z silnika niedoładowanego a czerwone z doładowanego.
Ma ktoś info?
_________________ Pozdrawiam Kozik
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 31, 2014 11:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Home > Rover Car Parts > Rover 800 Late > Rover 800 Late Fuel, Exhaust and Emission Systems > Rover 800 Late Fuel and Exhaust 2000 Petrol
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004962
800 poliftowa bez turbo
Przepatrzyłem też Workshop manual MK2 do 800 i wydajnosci wtrysków nie znalazlem, jedynie dane do pompy paliwa
Róznią się wydajnością i max cisnieniem pompy
Cisnienie na listwie wtrykowej jest takie samo czyli 3 bar +-0,2bara
Można z tego wnioskować że wiecej paliwa jest wtryskiwane poprzez wydłużenie czasu wtrysku.
A najlepiej to jakbyś zrobił sobie stanowisko i sam zmierzył.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Rimmer nie pokazuje wydajności, a i nie wszystko to prawda - ja mam silnik z 220 coupe turbo i wtryski z końcówką 460, to samo miał u siebie greg-si w 620Ti. Ciśnienie paliwa tez nie do końca tak jak mówisz, bo 220 coupe turbo podaje prawie 5b na listwę wtryskową.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Co do cisnienia to pisałem ze dane mam z worshopa do 800 i jakby nie było jest to jakiś dowód.
Co do tych 5 barów to nie bardzo chce mi się wierzyć, bo ta wydajniejsza pompa w 800 z turbo ma max 4,2 bara, a mimo to cisnienie na listwie jest takie samo, podaj jakiś dowód
znalazłem jeszcze taki oto post
kolegi flapjck1
"flapjck1 - Wto Mar 23, 2010 02:13
momento
cos namieszalem
w mini tbi jest wtrysk MJY100460, on ma wydajnosc troszke wieksza niz roverkowe a mianowicie 480 ccm/min, byl on tez uzywany w ktoryms dwulitrowym turbo
znalazlem info ze prawie blizniaczy MJY10023 mial wydajnosc 380 ccm
po kolei
w k serii
do 2000 roku bylo MJY100430
po 2000 bylo MJY100640
vvi chyba w pozniejszych tylko MJY100580 - wydajnosc 200 ccm ( za http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm )
co do ciśnienia na listwie to na wolnych obrotach i przy listwie z turbo jak i bez turbo wyszło mi 2,8bara ale różnica była że szczytowe po daniu ostro gazu na listwie z 2.0bez turbo wychodziło 5,5bara a na listwie z turbo trzymało max 4,5bara.
Wszystko na pompie z kv6
po zatkaniu powrotu pompa napompowała poza skalę licznika licznik do 7barów
W takim razie równie dobrze ja mogę napisać , jaką masz gwarancje że ten silnik z tymi wtryskami wyszedł taki z fabryki miałeś go od nowości
taką, że tylko 220 coupe turbo występował z fabryczną chłodnicą oleju, rok produkcji części, zestaw mocowań silnika.
AndrewS napisał/a:
Co do cisnienia to pisałem ze dane mam z worshopa do 800 i jakby nie było jest to jakiś dowód.
Co do tych 5 barów to nie bardzo chce mi się wierzyć, bo ta wydajniejsza pompa w 800 z turbo ma max 4,2 bara, a mimo to cisnienie na listwie jest takie samo, podaj jakiś dowód
nie musisz wierzyć, ja po prostu zmierzyłem porządnym manometrem - niecałe 5 barów przy dodawaniu gazu na postoju.
Wtryski z R są popularne wśród tunerów, własnie te z końcówką 460 z racji dużej wydajności
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
U mnie w obu turbawkach są wtryski z końcówką 23 a nie 460.
600`ka z tego co wiem po lifcie miała 460.
Nikt tak na prawdę nie sprawdzał wydajności wtrysków 23 i 460. Wszystko brane jest gdzieś tam z czeluści internetu która z prawdą mija się bardzo często.
Dlatego jak już było wcześniej, lepiej zbadać ile faktycznie mają wydajności jedne i drugie wtryski.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
skorpion, niczym
Mam 2.0T 200km z 600`ki, wtryski 23, w R800 też 2.0T ale 180km i wtryski są takie same. Dodam że oba auta seryjnie mają takie samo doładowanie (0,55b).
Zastanawiam się gdzie jest różnica.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum