Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] Instalacja LPG w ZR160
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] Instalacja LPG w ZR160
Autor Wiadomość
Paolo 



Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 7



  Wysłany: Sro Lis 12, 2014 15:00   [MG ZR 160] Instalacja LPG w ZR160
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Witam
Wiem, że temat był wałkowany wielokrotnie ale proszę o opinię osób, które miały kuchenkę gazową w swojej ZRce160 i które mogą wypowiedzieć się z praktyki a nie teorii.
Proszę o informację na temat instalacji gazowej, poprawności działania, jakie występują problemy i czy w ogóle występują, jakie macie spalanie gazu oraz inne ifnormacj, które sa istotne przy planowaniu założenia LPG.
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 12, 2014 15:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Lis 12, 2014 15:30   

miałem vvc ale w 200tce zagazowanej, bez problemowo mimo że instalacja prymitywna jak na sekwencję na chwilę obecną ale dawała radę, 147KM na benie i 145 na gazie z tego co pamiętam 168Nm na benie i 164na gazie, wynik bardzo dobry.
Spalanie średnie gazu ok 9L zmierzone na przebiegu ponad 20tys km, jeśli chcesz więcej poczytać o aucie, problemach i rozwiązaniach to poczytaj sobie mój temat:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=76474

[ Dodano: Sro Lis 12, 2014 15:30 ]
z pewnością nie będziesz zadowolony jeśli założysz instalację u rzeźbiarza który klepie tylko audi, vw i ople. Silnik ten potrzebuje specjalnego podejścia i wiedzy żeby zrobić dobrze. Jeśli zrobisz dobrze będziesz zadowolony jeśli źle to nie będziesz. Jesli źle załozysz instalkę to HGF dopadnie Cię bardzo szybko. Podstawa ogarnięty gazownik
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Paolo 



Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 7



Wysłany: Sro Lis 12, 2014 15:41   

@kozik, ZRke kupiłem od forumowicza, już jest po HGFie, zrobiony w servisie rovera, jestem pewny bo udało mi się skontaktować z osoba która nim jeździła i serwisowała (pracownik serwisu Rover).
Teraz pytanie czy w 200tce miałeś ten sam silnik typu "K"?
Co do gazownika to zdaje sobie sprawę że to musi być osoba która zna się dobrze na tym, mam takiego jednego co dobrze gazuje, dużo osób go polecało, gazował silniki V-tec i nie było później problemów więc powinien dać sobie radę i VVC. Do artykułu także zerknę. Dzięki
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 13, 2014 15:36   

Cytat:
Teraz pytanie czy w 200tce miałeś ten sam silnik typu "K"?


tak w swojej 200tce miałem najpierw 1.4 potem zeswapowałem 1.8 vvc
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Czw Lis 13, 2014 22:39   

Elektronika ma drugorzędne znaczenie, oby dobry reduktor stabilny ciśnieniowo(broń Cie panie Boże alaske), wtryski Barracuda, HANA, ew Matrix. Oczywiście dobry montaż bez druciarstwa i odpowiednia regulacja, najlepiej po AFR.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lis 14, 2014 08:47   

zacekpl napisał/a:
(broń Cie panie Boże alaske


zgadzam jedna alaska nie sprawdza się nawet w 1,4 16V ja w vvc miałem 2 alaski i jakoś to jeździło ale po co 2 jak jeden reduktor wydajniejszy można dać
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Paolo 



Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 7



Wysłany: Pią Lis 14, 2014 11:25   

STAG może być?
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lis 14, 2014 11:48   

Paolo, tak, w zasadzie każda instalacja ogarnie ten silnik ja na starociu DT Gas system jeździłem, niby kiepska instalacja ale dobrze wystrojona na prawdę dawała radę.
Na pewno wystrzegaj się gazowników którzy boją się pogrzebać głębiej w programie i opcjach, u mnie ten silnik wymagał sporej wiedzy i doświadczenia przy prymitywnej instalacji ale zrobiona była tak że auto chodziło rewelacyjnie.
Nowe instalacje mają dużo lepszą automatyczną adaptację przy której jeśli dobierzesz dobrze wtryski, parownik i założysz to ok to nie da rady tego spierniczyć,
ja jeżdżę na LPG Techu w moim turbo i na prawdę jestem pod wielkim wrażeniem jak instalacja sama w sobie jest mądra
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 09, 2015 11:28   

Paolo napisał/a:
STAG może być?

Dobrze chodzi na STAGu. spalanie w tracie 9l. Nie ma problemów z silnikiem.
Polecam zmienić sobie termostat na taki o niższej temp otwarcia. Może to pomóc uchronić się przed HGF i nie kręcić wyżej jak 3000obr zanim silnik się nie nagrzeje.
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 17:17   

spider666 napisał/a:
nie kręcić wyżej jak 3000obr zanim silnik się nie nagrzeje.
To podstawa w k-series.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR160] HGF?
Ciufa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 20 Sob Mar 31, 2012 21:18
Ciufa
Brak nowych postów [MG ZR160 03']
Problem z klaksonem
Majkel_ZR Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Cze 20, 2007 21:59
Paul
Brak nowych postów [MG ZR160 1.8 VVC] Stacyjka
marmaz3106 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 24 Sro Paź 10, 2012 12:18
lopez86100
Brak nowych postów [MG ZR160] Dławi się
addb1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Sie 09, 2016 20:31
addb1
Brak nowych postów [MG/ZR160] Silnik krokowy
Problem z obrotami
lopez86100 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Paź 02, 2009 17:14
lopez86100



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink