Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam
Wiem, że temat był wałkowany wielokrotnie ale proszę o opinię osób, które miały kuchenkę gazową w swojej ZRce160 i które mogą wypowiedzieć się z praktyki a nie teorii.
Proszę o informację na temat instalacji gazowej, poprawności działania, jakie występują problemy i czy w ogóle występują, jakie macie spalanie gazu oraz inne ifnormacj, które sa istotne przy planowaniu założenia LPG.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 12, 2014 15:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
miałem vvc ale w 200tce zagazowanej, bez problemowo mimo że instalacja prymitywna jak na sekwencję na chwilę obecną ale dawała radę, 147KM na benie i 145 na gazie z tego co pamiętam 168Nm na benie i 164na gazie, wynik bardzo dobry.
Spalanie średnie gazu ok 9L zmierzone na przebiegu ponad 20tys km, jeśli chcesz więcej poczytać o aucie, problemach i rozwiązaniach to poczytaj sobie mój temat:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=76474
[ Dodano: Sro Lis 12, 2014 15:30 ]
z pewnością nie będziesz zadowolony jeśli założysz instalację u rzeźbiarza który klepie tylko audi, vw i ople. Silnik ten potrzebuje specjalnego podejścia i wiedzy żeby zrobić dobrze. Jeśli zrobisz dobrze będziesz zadowolony jeśli źle to nie będziesz. Jesli źle załozysz instalkę to HGF dopadnie Cię bardzo szybko. Podstawa ogarnięty gazownik
@kozik, ZRke kupiłem od forumowicza, już jest po HGFie, zrobiony w servisie rovera, jestem pewny bo udało mi się skontaktować z osoba która nim jeździła i serwisowała (pracownik serwisu Rover).
Teraz pytanie czy w 200tce miałeś ten sam silnik typu "K"?
Co do gazownika to zdaje sobie sprawę że to musi być osoba która zna się dobrze na tym, mam takiego jednego co dobrze gazuje, dużo osób go polecało, gazował silniki V-tec i nie było później problemów więc powinien dać sobie radę i VVC. Do artykułu także zerknę. Dzięki
Elektronika ma drugorzędne znaczenie, oby dobry reduktor stabilny ciśnieniowo(broń Cie panie Boże alaske), wtryski Barracuda, HANA, ew Matrix. Oczywiście dobry montaż bez druciarstwa i odpowiednia regulacja, najlepiej po AFR.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
zgadzam jedna alaska nie sprawdza się nawet w 1,4 16V ja w vvc miałem 2 alaski i jakoś to jeździło ale po co 2 jak jeden reduktor wydajniejszy można dać
Paolo, tak, w zasadzie każda instalacja ogarnie ten silnik ja na starociu DT Gas system jeździłem, niby kiepska instalacja ale dobrze wystrojona na prawdę dawała radę.
Na pewno wystrzegaj się gazowników którzy boją się pogrzebać głębiej w programie i opcjach, u mnie ten silnik wymagał sporej wiedzy i doświadczenia przy prymitywnej instalacji ale zrobiona była tak że auto chodziło rewelacyjnie.
Nowe instalacje mają dużo lepszą automatyczną adaptację przy której jeśli dobierzesz dobrze wtryski, parownik i założysz to ok to nie da rady tego spierniczyć,
ja jeżdżę na LPG Techu w moim turbo i na prawdę jestem pod wielkim wrażeniem jak instalacja sama w sobie jest mądra
Dobrze chodzi na STAGu. spalanie w tracie 9l. Nie ma problemów z silnikiem.
Polecam zmienić sobie termostat na taki o niższej temp otwarcia. Może to pomóc uchronić się przed HGF i nie kręcić wyżej jak 3000obr zanim silnik się nie nagrzeje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum