Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam
Czy jest możliwość wywalenia oryginalnego zacisku hamulcowego tylnego i zastąpienie go jakimś innym z innego samochodu? Chodzi mi o to żeby można było zastosować większe klocki w celu poprawienia jakości i siły hamowania.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 01, 2014 13:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 133 Skąd: Gdańsk-Kowale
Wysłany: Sob Lis 22, 2014 08:32
Tarcze i klocki mam dobre, mało zużyte, świeży płyn, układ odpowietrzony. Jednak z siły hamowania nie jestem zadowolony. Np. mojego R nie zatrzymam z piskiem opon.
Patrzyłem u sąsiadów mających podobnej klasy samochody wszyscy mają większe zaciski i klocki. Myślę że powierzchnia tarcia dużo daje.
natsu9 napisał/a:
Możesz też korektor siły hamowania wywalić hyhy
Jak to wywalić? To bez niego mocniejsze będzie hamowanie?
ehhhh ale dlaczego myślisz ze zmiana tyłu da Ci jakiś efekt ? zakładaj na przód zaciski z accorda 2 tłokowe i tarcze 300mm tylko zapomnij o małych alufelgach, całość dopełniła by jeszcze wymiana przewodów na takie w oplocie.
Tarcze i klocki mam dobre, mało zużyte, świeży płyn, układ odpowietrzony. Jednak z siły hamowania nie jestem zadowolony. Np. mojego R nie zatrzymam z piskiem opon.
Patrzyłem u sąsiadów mających podobnej klasy samochody wszyscy mają większe zaciski i klocki. Myślę że powierzchnia tarcia dużo daje.
natsu9 napisał/a:
Możesz też korektor siły hamowania wywalić hyhy
Jak to wywalić? To bez niego mocniejsze będzie hamowanie?
A moze masz ABS skoro z piskiem nie mozesz hamowac?
Tak , mozesz korektor siły hamowania wywalic ale podczas hamowania na łuku zobaczysz w bocznej szybie tylna rejestracje swojego pojazdu
nie sugeruj sie innymi pojazdami sasiadów i ich tarczami bo to nieadekwatne...
Rover ma własciwe hamulce do swojej mocy i wagi wiec nie widze problemu przy normalnej jezdzie jezeli tylko masz zdrowe zaciski i tłoczki. Jezeli nie masz ABS i nie mozesz awaryjnie zahamowac to oddaj auto do kogos kto Ci zregeneruje zaciski bo pewnie tam bedzie problem
No wlasnie po to jest abs zeby kol nie blokowalo. Wiec prawdopodobnie abs dziala.
No chyba ze tobie od poczatku chodzi o hamulec reczny... z recznym jezt taka sprawa ze trzeba zacisk rozebrac, dostac sie do mechanizmu recznego i zobaczyc co sie zuzylo. Jezeli jest luz na lozysku igielkowym to raczny nie bedzie lapal jak nalezy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum