Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Obroty silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Obroty silnika
Autor Wiadomość
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

  Wysłany: Sob Paź 13, 2012 21:37   [R75] Obroty silnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Wymyslcie coś bo ją już stracilem koncepcje. Wciskam gaz do końca wchodzi na obroty choć trochę wolniej niż zwykle potem puszczam gaz i jeszcze przez chwilke gazuje tak jak by dopiero teraz dostał paliwa po czym wolniej niż zwykle spada do normalnych obrotów. czuć kiedy włącza się turbina. wczoraj miałem pół baku paliwa i było ok a dziś 1/4 i mam wrażenie że im mniej paliwa tym gorzej reaguje na gaz. pytanie za 100 punktów i oczywiście pomógł dla specjalisty.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Paź 15, 2012 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 13, 2012 21:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Paź 13, 2012 21:53   

a jak z mocą,zrobił sie muł może??
 
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 14, 2012 10:36   

sash997 napisał/a:
a jak z mocą,zrobił sie muł może??

Dokladnie tak czuć, żę sporo mocy gdzieś uciekło. Dzis rano i wczoraj zaobserwowałem, że gdy R jest zimny normalnie wchodzi i zchodzi z obrotów no i całkiem dobrze rwie do przodu.Dziwne bo według mnie powinno być zypełnie inaczej

[ Dodano: Nie Paź 14, 2012 11:36 ]
Może to pompka paliwa ta w baku?Jakie sa objawy jej zużycia?
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Paź 14, 2012 10:54   

tej w baku poniżej 1/4 poziomu paliwa przestanie odpalać,na Twoim miejscu sprawdziłbym elektronike podpięciem do komputera jeśli nic nie pokazałoby myślałbym dalej
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 14, 2012 11:00   

sash997 napisał/a:
tej w baku poniżej 1/4 poziomu paliwa przestanie odpalać,na Twoim miejscu sprawdziłbym elektronike podpięciem do komputera jeśli nic nie pokazałoby myślałbym dalej

Odpala bez żadnego problemu.Z komputerem sytuacja wygląda tak że jedyny człowiek w okolicy który może go podpiąć nie potrafi nic z parametrów wywnioskować.Gdzie w świętokrzyskim znajdę Testbooka T4
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 843
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 14, 2012 13:00   

W Kielcach, w Euro-Auto na Krakowskiej podobno mają T4 (tam kiedyś był salon i ASO Rovera/MG).

Tylko jak byś się do nich wybrał i diagnosta wyda jakąś opinię to szybko wracaj na Forum w celu weryfikacji ;)
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 14, 2012 14:36   

0l0 napisał/a:
W Kielcach, w Euro-Auto na Krakowskiej podobno mają T4 (tam kiedyś był salon i ASO Rovera/MG).

Tylko jak byś się do nich wybrał i diagnosta wyda jakąś opinię to szybko wracaj na Forum w celu weryfikacji ;)

Pięknie dzieękuje oczywiście pomógł masz gwarantowane.podepne i zobaczymy co pokaże.
 
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 15:41   

Witam,

U mnie pojawił się taki problem. Przyjechalem,zaparkowałem samochód poczekałem chwile poczym przekręciłem kluczyk, a silnik pracowal jeszcze z 2 sekundy poczym zaczął schodzić z obrotów tak jak Ursus ! Po ponownym odpaleniu i zgaszeniu było już normalnie. Zdarzyło się to już 3 raz. Dodam też że dzieje się tak po wymianie filtrów (paliwa, powietrza), zaczął też ciężej odpalać. Pompa w baku niedziała a pod maską była wymieniana na chińską z 13 tys km temu. Pomocy !
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 16:11   

Na początek do wyczyszczenia zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 16, 2012 08:27   

apples napisał/a:
Na początek do wyczyszczenia zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721


Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi?
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 14:32   

lukasz5992 napisał/a:
Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi?
Również. Sprawdź dodatkowo pompę w baku.
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 16, 2012 14:46   

apples napisał/a:
lukasz5992 napisał/a:
Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi?
Również. Sprawdź dodatkowo pompę w baku.

Gdzieś na forum czytałem że można sprawdzić ją przekręcając stacyjkę, otworzyć wlew paliwa i słuchając czy działa. No chyba, że znasz jakiś inny sposób najlepiej nieinwazyjny.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 18:18   

lukasz5992 napisał/a:
Gdzieś na forum czytałem że można sprawdzić ją przekręcając stacyjkę, otworzyć wlew paliwa i słuchając czy działa. No chyba, że znasz jakiś inny sposób najlepiej nieinwazyjny.
Dobry sposób ale nie sprawdzisz jakie daje ciśnienie :wink:
 
 
lukasz5992 




Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 194
Skąd: Świętokrzyskie

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 17, 2012 10:41   

apples, wytłumacz mi jakie są minusy brudnego itp. filtra odmy bo może to jest przyczyną moich problemów.

[ Dodano: Sro Paź 17, 2012 11:38 ]
Więc tak co było sprawdzane:
Problemem była odma tak myślę przynajmniej.Wszystko było rozzkręcane i skręcane pokolei :razz: bo chciałem sprawdzić co jest przyczyną.Po założeniu czystego filtra odmy moj R jagby złapał drugi oddech.Pięknie wkręca się na obroty i szybko z nich schodzi jednym słowem bajka. :rotfl:
 
 
 
lzawiasa 



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 26



Wysłany: Sob Lis 29, 2014 09:08   

pompa w baku,to pompa wyrownawcza poziomu paliwa w polowkach zbiornika, fak, podaje tez czesciowo paliwo w kierumku glownej pompy paliwowej, ale w przypadku jej awarii silnik powinien pracowac normalnie. Sam mam uszkodzona pompe w baku, zastapilem ja laczac od spodu specjalnymi plaskimi koncowkami i wezem, jako naczynia polaczone, (sposob z ciezarowek o kilku zbiornikach). Przerobka prosta i niezawodna, paliwo wysysane jest teraz do dna zbiornika i wskazania miernika poziomu paliwa sa wiarygodne. Przed modyfikacja wskaznik pokazywal CUDA, i przy polowie zbiornika silnik gasl z powodu braku paliwa. Koledzy, nie warto popadac w koszta i wymieniac pompe w baku, padla, trudno, wystarczy taka przerobka i spokuj na zawsze.[color=green][/color]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zła praca silnika, niskie obroty silnika
boomi19lca Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Gru 22, 2011 15:51
joannak25
Brak nowych postów [R75] Obroty silnika
czarny666xl Rover serii 75, MG ZT 12 Sro Maj 02, 2012 20:14
Gość
Brak nowych postów [MG ZT] Obroty silnika - 1.8
porek333 Rover serii 75, MG ZT 18 Pon Gru 29, 2008 23:06
porek333
Brak nowych postów [R75] Obroty silnika CDT
boss.007 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Lis 13, 2008 21:14
boss.007
Brak nowych postów [R75] Obroty silnika
endriu50 Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Sty 17, 2016 16:57
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink