Wysłany: Sob Lis 29, 2014 10:12 [620 sdi 1999r] Jak usunac immo i alarm ??
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Jak w temacie. Zupelnie niepotrzebne gadzety, a jak sie zepsuja to moze byc koniec swietnie jezdzacego auta. Alarm do tego, nie wyobrazam sobie co zrobic jakby z jakiegos powodu zaczal mi iwyc na ulicy.... Tu gdzie mieszkam za granica , mogliby mi roverka wywiezc za to w neiznane Nadmienie, ze dysponuje tylko jednym kluczykiem, w grubej, czarnej, miesistej oprawce, nic wiecej.Zadnych kodow, manuali ani nic w tym stylu.
edytuje:
I czy jest jakas mozliwosc dorobic klucz ,tzn pilota ( do immo, do alarmu, czy tylko do immo) , posiadajac jedynie kluczk do stacyjki??
[ Dodano: Sob Lis 29, 2014 10:12 ]
Co prawda przyznaje,ze nie szukalem zbyt dokladnie. Np. na temat usuniecia alarmu (ale i centralnego) jest cos takiego : link
Tym nie mniej nie moge znalezc nic o usunieciu IMMO. Jest cos tam na temat innych niz 600 modeli, moze wiec jesli ktos wie, to niech sie wypowie, na ktorym modelu mozna sie wzorowac w tym procesie. Dodatkowy problem polega na tym, ze jak juz pisalem, nie dysponuje zadnym pilotem, ani kodami. Poprzedni wlasciciel mowil mi , ze samochod nie ma kodu, wiec mozna latwo dorobic kluczyk . Nie wiem wlasciwie co to oznacza w praktyce, bo jak moze nie miec kodu , jesli ma fabryczny immobilizer??
No i jeszcze jedna sprawa. Kwestia odlaczania aku na dluzej, czytalem wlasnie w odniesieniu do innych modeli rovera, szukajac info na temat tego, jak odlaczyc immo, ze odlaczenie aku na dluzej powoduje jego zablokowanie,czy rozkodowanie,w kazdym razie problemy i ze chyba trzeba miec pilota zeby potem sobie z tym poradzic. A z racji zblizajacych sie powoli koniecznych zabaw z autem u mechanika, pewnie bedzie trzeba aku odlaczyc...
_________________ Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
Ostatnio zmieniony przez michal001 Sob Lis 29, 2014 16:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 29, 2014 10:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Sob Lis 29, 2014 11:45
ja odlaczalem aku nawet na kilka dni i jakos nie mialem problemu.
alarm sam sie nie wlaczy, wiec mozesz sobie dopiac uniwersalna centralke zeby otwierac z pilota. jesli masz serwisowy kluczyk, to mozna go wbrew krazacym tutaj opiniom normalnie zakodowac na immo. a czy masz immo, to wystarczy zerknac na deske - czy sie swieci/miga bodajze zielona lampka z kluczykiem (juz nie pamietam dokladnie)
ok,mam faktycznie to zielone swiatelko,wiec oczywiscie mam immo. Co znaczy "serwisowy" kluczyk? Pisalem,ze mam tylko jeden, w czarnej,miesistej oprawce, z napisem "rover". ale czy to serwisowy?? W dodatku byly wlasciciel mowil, ze ten samochod nie ma kodu ( nie wiem co mial na mysli ) .
_________________ Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
no ale moze miec immo i nie meic kodu? dla mnie to dosc tozsame pojecia... Jak ma immo...powinien miec kod..co nie? Co w praktyce oznacza,ze takie auto nie ma kodu??
_________________ Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
Dzieki. Generalnie chodzi mi o to,zeby byc w miare przygotowanym na ewentualne problemy. Jak juz pisalem , nie mam zadnego pilota. Tylko jeden kluczyk, przypuszczalnie z chipem w srodku,ktory jak sie znajdzie w poblizu stacyjki to wylacza immo. Chodzilo mi o te kody dlatego,ze nie wiem,czy jak bym chcial skopiowac kluczyk, zeby meic zapasowy, to czy da sie to latwo zrobic u fachowca,czy zacznie sie rozkladanie rak i twierdzenie , ze nic sie nie da zrobic. Czy raczej bedzie trzeba wymeinic stacyjke ( bez przesady,ale wiadomo jaki rocznik, jest juz dosc wyrobiona). Chodzi mi tez o to,zeby wiedziec,co zrobic,ajkby sie zaczal alarm wlaczac. Zupelnie nie potrzebuje alarmu, czytalem juz na forum o jego odlaczaniu na stale .To jednak powoduje tez odlaczanie centralnego.Do tego wlasnie chcialbym meic pewnosc, ze immo mi sie nie zablokuje jak odlacze aku czy cos w tym stylu. A widze tu rozbiezne opinie.
_________________ Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Czw Gru 04, 2014 11:25
Pawkaz napisał/a:
Klucz serwisowy to taki maluteńki kluczyk w kolorze czerwonym lub czarnym
moze w starszych byl taki, ale po lifcie jest normalnej wielkosci i koloru czerwonego
Pawkaz napisał/a:
W instrukcji do R nie ma żadnej informacji o kodach.
nie chce mi sie teraz szukac, ale kod jest do immo tak jak pisze michal i zwykle jest wybity na blaszce. potrzebny jest raczej tylko do dorobienia klucza w aso. jesli masz przynajmniej jeden klucz, to mozna skopiowac praktycznie w kazdym punkcie dorabiania kluczy
ogolnie kluczyk mozesz dorobic, ale surowy bedzie sporo kosztowal. moze wyjsc taniej kupno kompletu z immo i zamkami. mozesz tez kupic kluczyki bez stacyjki, ale z zamkami i sprobowac skopiowac ze starego kluczyka na nowe.
kilka razy odlaczalem aku i to czasami na pare dni i majac wersje po lifcie nigdy nie mialem problemow z centralnym, alarmem czy immo
Też mam duży czerwony,
kiedyś czytałem, że komuś po odpaleniu z czerwonego odcięło zapłon po 200m jazdy... nie wiem ile w tym prawdy, ale nigdy nie próbowałem przez to odpalać z niego
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Sro Gru 10, 2014 12:16
czerwonym duzym nie odpalisz bo ma inny lub nie ma wgranego immo. u mnie bez problemu dalo sie skopiowac immo z czarnego i do dzisiaj go uzywam (dodam, ze z samochodem dostalem tylko jeden czarny+czerwony) zabawa mnie kosztowala bodajze 20zl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum