Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Ciężko pali - dziwna rzecz.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Ciężko pali - dziwna rzecz.
Autor Wiadomość
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 24, 2011 08:10   

heh, pisałem już o tym, to chyba nie to bo mam taki akumulator:

http://moto.allegro.pl/ak...1624355091.html

1000 amper mu chyba wystarczy :P

ściągam właśnie najnowszą autodatę, mam nadzieje że w niej będą wszystkie dane to się z tą kompresją upewnię, ale każdy inny pomysł mile widziany ?! :sad:
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 24, 2011 08:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 25, 2011 06:04   

compression ratio - 19,5:1
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sro Maj 25, 2011 07:54   

szoso420 napisał/a:
compression ratio - 19,5:1


tzn :roll: ile to na cylinder?

znalazłem w jednej księdze że 2.0 SDi to niby 30bar na nówkę, więc u mnie jest bardzo dobry wynik
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 25, 2011 07:56   

tłumacząc jest to współczynnik kompresji, dane z Haynes ale wydaje mi się że powinno być około 30 na cylinder, skąd te 19,5 nie wiem
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 14:44   

no to z tym już mniej więcej temat opanowany, musiałem się upewnić - tak czy siak na mrozie to obawa była, teraz jest ciepło i to za wiele wspólnego już z odpalaniem nie ma, sprawdzone zostało chyba wszystko co mogło... jestem chyba w "czopku" urodzony że mam taki przypadek :lol:

[ Dodano: Czw Sty 05, 2012 14:44 ]
znów niespodzianka:

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

co sądzicie o takim przypadku?
stał z 12h, 2,5 stopnia - czyli standard poranne odpalanie, a dziś psikus

1. dlaczego zgasł? zabrakło ropy? co ją odcięło?
2. dlaczego nie odpalił jak go heblowałem po zgaśnięciu? nie dostawał ropy dlaczego? co go trzymało?
3. jak cofnąłem kluczyk i jeszcze raz przekręciłem to odpalił od razu więc ropa poszła wtedy...
4. zakopciłłł na biało wtedy ładnie, ale to pewnie przez kręcenie długie itp...
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 14:55   

może elektrozawór przyblokował na pompie
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 05, 2012 17:05   

Witam
Pozwolisz że wtrącę 5 groszy zauważ na filmie widać że po zgaszeniu auta nie cofnąłeś kluczyka i immo zadziałało potem cofnąłeś do zera i zagadał trzeba pamiętać że po zgaszeniu naszych roverków musimy cofać kluczyk

ps: myślę że stacyjkę sprawdzałeś jest tam zamontowana blaszka odpowiadająca za alarm i immo i ona jest ok?tzn po wyjęciu kluczyka słychać charakterystyczne kllik
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Sty 06, 2012 00:34   

tak, też do tego doszedłem, że to imo go blokowało - stacyjka działa "klika" więc albo taki mój przypadek i dzisiaj sie to akurat stało, albo coś innego. (bo rozmawiałem już moim magikiem, mówił że w wielu autach tak się dzieje, lub dziać może, generalnie przypadek dobrze znany).

jutro rano się okarze...
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 06, 2012 12:38   

Panowie a u was w 600 immo nie blokuje rozrusznika?
jarekft napisał że zadziałało immo, ok skoro zadziałało to czy powinien wtedy kręcić rozrusznik jak to słychać na filmie?
w 200 i 400 nie będzie wtedy kręcił bo jest odcięty przez immo
 
 
jarekft 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 73
Skąd: Sulechów

Rover 600

Wysłany: Pią Sty 06, 2012 12:45   

szoso napisał/a:
Panowie a u was w 600 immo nie blokuje rozrusznika?
jarekft napisał że zadziałało immo, ok skoro zadziałało to czy powinien wtedy kręcić rozrusznik jak to słychać na filmie?
w 200 i 400 nie będzie wtedy kręcił bo jest odcięty przez immo


Dokładnie rozrusznik działa a blokowana jest pompa możesz kręcić do upadłego lub do spalenia rozrusznika
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 19, 2012 10:39   

Problem odpalania ostatecznie rozwiązany, pali bardzo dobrze ani go nie trzęsie.

Do tej pory sprawdzone i wymienione aby pozbyć się problemu zostało:

- zmiana filtra powietrza, paliwa, przepływka, czujnik temperatury w kolektorze, w pompie wtryskowej, uszczelnienie pompy wtryskowej, sprawdzenie kompresji silnika, wtrysków, podmieniona dla testu pompa wtryskowa, wyjęcie baku - czyszczenie, ciśnieniowe czyszczenie całego układu paliwowego, nowe węże paliwowe i przelewowe na wtryskach, nowe gruszki (łacznie 3, ostatnia do Monark i ją polecam...), zawory zwrotne na zasilaniu i powrocie (łącznie 3 komplety, po 2-4 tygodniach się sypały, obecnie mam Pirbuga i tylko jego polecam) zamontowałem też sitko oczyszczania wstępnego przed zaworami, gruszką itp. zaraz przy ścianie grodziowej (2 tygodnie i już pełno czarnych paprochów, choć paliwo dobre i układ czyszczony... takie mamy paliwo, i co się dziwić że nowe pompo wtryskiwacze siadają...) sprawdzony kąt wyprzedzenia, regulowana dawka paliwa, nowe świece żarowe, sprawdzony akumulator, przekaźnik, i bóg wie co jeszcze...

problem tkwił początkowo w zepsutym odpowietrzniku w korku wlewowym baku - po jego odkręceniu słychać było mooocne syczenie, w baku tworzyło się tak duże podciśnienie że wysysało - wracało paliwo do baku z układu i się zapowietrzał... ale żaden mechanik na to nie wpadł, i na forum wielu pisało że jest ok... ok jeśli jest minimalnie, wtedy układ jest szczelny, ale nie mocno jak by zgazowaną pepsi otwierać...

potem było chwilkę ok, to znów sypały się zaworki lub gruszka, po wymianie na nowe i sprawdzeniu układu, się poprawiło, potem znów musiałem wywalić metalowe przewody paliwowe między pompą a filtrem paliwa, pompą a ścianą grodziową, zastąpiłem je jednym gumowym przewodem pompa-filtr, pompa-ściana - bo metalowe choć się nie lało zasysały powietrze... były już z korodowane, choć nie przeżarte rdzą, na 1wszy rzut oka nie było nic widać...

przeszedłem cały układ paliwowy od baku po silnik i z powrotem, sprawdzałem silnik, sprawdzałem elektrykę, całość trwała niemal rok...

na koniec zabawa z dawką paliwa i kątem wyprzedzenia zapłonu, koniec końców zostało na dawce 4.00mg, 4.25mg oraz kąt na 3,7-3,9...

ciesze się dobrym odpalanie przy mrozach, po kilkudniowym postoju itp...

pozdrawiam :mrgreen:
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Czw Sty 19, 2012 12:53   

u mnie immo blokuje rozrusznik po przekreceniu nie dzieje się nic kompletnie.
 
 
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 19, 2012 16:21   

Dobra Robota kruszan, !! !

Widze żę będe musiał się w tym temacie u Ciebie radzić ;) Bo u mnie w tą zimę jest gorzej niż w poprzednią.... samochód przestoi w garażu całą noc plus dzień i juz wieczorem chechła do upadłego.... jak narazie zmieniają mi świece i sprawdzą akumulator, jeśli dalej to będzie to samo to będe musiał szukać w u Ciebie porady co jeszcze mam sprawdzić... dodam że Cieżko pali tylko zimą i przy niskich temp...
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 19, 2012 18:00   

możliwości jest dużo, coś o tym wiem ;P ;P;P

chętnie pomogę, powodzenia
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Pią Sty 20, 2012 18:33   

Świece wymienione! U mnie są 3 i trzy były spalone... więc chyba mam rozwiązanie mojego odpalania na zimnie... co prawda nie miałem jeszcze okazji odpalać go w warunkach długiego postoju + niska temperatura zobaczymy po nocy.
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
pepe2301 



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 1



Wysłany: Pon Gru 01, 2014 12:33   

można jakiś namiar do Ciebie numer tel??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Dziwna rzecz z obrotami
Peter033 Rover serii 600, Honda Accord 15 Nie Sty 31, 2010 11:42
sTERYD
Brak nowych postów [R618i+lpg] Dziwna rzecz podczas jazdy
karasbp Rover serii 600, Honda Accord 15 Sob Mar 19, 2011 18:18
karasbp
Brak nowych postów [R600] Ciężko pali
toyap Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Lis 29, 2009 23:40
Pino
Brak nowych postów [R600, 2.0SDi] Ciężko pali i dymi. Wtryski??
MrSorohc89 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Lis 19, 2011 19:24
maniek12345
Brak nowych postów [R600] Świece żarowe grzeją a i tak ciężko pali .
Loo Rover serii 600, Honda Accord 10 Wto Wrz 07, 2010 18:05
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink