Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 75 4.6 V8
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 75 4.6 V8
Autor Wiadomość
Jerzy 




Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 7
Skąd: Dobczyce



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 10:41   Rover 75 4.6 V8

Co wy powiecie na taki silnik w R75 ? przypuszczam że jest to silnik z land rovera
ale co on robi w 75 ? on jest montowany seryjnie ? :>

daje link do takiego rover'ka na sprzedaż
Rover 4.6 v8

Dodam że jest ich parę na sprzedaż w Niemczech :razz:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 10:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dukat11 




Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:42   

Jerzy napisał/a:
Co wy powiecie na taki silnik w R75 ? przypuszczam że jest to silnik z land rovera
ale co on robi w 75 ? on jest montowany seryjnie ? :>


Pochodz z Mustanga i był montowany seryjnie :wink:
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:49   

Ba! Nawet jak w mustangu - modele te otrzymały napęd na tył :D .
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:51   

nawet nie drogo zwykle jak się pojawiają krzyczą więcej... chociaż żeby to jeździło trzeba wrzucić kompresor :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:55   

Nie wiem czy R75 było z takim motorem ale MG ZT było
http://www.youtube.com/watch?v=fz2e5q2Zu94
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:56   

dobryziom, a oryginalnie w mustangu te silniki nie mialy wiecej mocy? Moze to kwestia zmiany softu?
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 12:09   

Miały chyba 300km, jednak nie raz już spotkałem się z opinią, że wystarczy troche kosmetyki w amerykańskich silnikach i można pokaźne wzrosty mocy uzyskać :) w ZT siedzi 4.6 V8 manual, a 75tka V8 ma chyba tylko aftomat ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
azer 




Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 12:13   

bociannielot napisał/a:
dobryziom, a oryginalnie w mustangu te silniki nie mialy wiecej mocy? Moze to kwestia zmiany softu?
zgadza się jest stłumiony, aby spełniać europejskie normy.

O ile dobrze kojarze to Tomi ściągnał angola, przerobił i sprzedał. Przekozacki kolor miał, gdzieś na forum są fotki
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 12:15   

nie TOmi, tylko Mariusz418 ;) miał kameleona, teraz to auto ma art-bizar ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 14:15   

Markzo napisał/a:
Miały chyba 300km, jednak nie raz już spotkałem się z opinią, że wystarczy troche kosmetyki w amerykańskich silnikach i można pokaźne wzrosty mocy uzyskać :) w ZT siedzi 4.6 V8 manual, a 75tka V8 ma chyba tylko aftomat ;)


zgadza sie normalnie ten silnik w mustangu GT generuje 305km więc myślę że można by pokusić o jakieś 320KM bez otwierania silnika co przy tej masie mogło skłoniło by MG do godnego odpychania :)

tylko ze to był anglik i była robiona przekładka.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 14:56   

nie 20 a 40 :P ZT ma 260KM :) powinno to już fajnie się odpychać, a po zrobieniu dolotu i wydechu mogłoby być całkiem miło ;) tak to był angol ;) jednak można kupić europejskie wersje ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 16:33   

Markzo napisał/a:
jednak można kupić europejskie wersje ;)


taką jak chociażby ta:

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14117377

gdzieś czytałem że inżynierowie z MG mieli w planach z tego silnika zrobić 360 hp, ale niestety wiadomo co się z MG Rover stało...
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 17:09   

W MG SVR ten motor miał 385KM no nie? a czy czasem w wersji xpower nie było to 460KM? wiem, że w Top Gear, Jerrrrrrrrrrrremy coś plutł o 800KM z nitro fabrycznym...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Sie 16, 2010 11:04   

Posty o ART-BIZAR zostały wydzielone tutaj: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=59111
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
rayan7189
[Usunięty]






Wysłany: Czw Gru 11, 2014 16:05   

Witam
Mam pytanie, duży problem jest z przełożeniem silnika do MG ZT z 2.5 na 4.6 i czy idze wpasować napęd na tył bez większego problemu?
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 11, 2014 16:24   

rzeźba konkretna :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rayan7189
[Usunięty]






Wysłany: Czw Gru 11, 2014 21:43   

czyli mam rozumieć że znacznie poważniejszy temat :) tak?
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 11, 2014 21:52   

tak
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 11, 2014 22:08   

tak, jesli już to raczej przerzucić angola... choć suma sumarum kupiłbym ori europejską wersję :) finansowo wyjdzie podobnie biorąc pod uwagę ile tych aut jest i jak ciężko dorwać części...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rayan7189
[Usunięty]






Wysłany: Czw Gru 11, 2014 22:35   

no ok, w takim razie czy może ktoś podesłać linka lub skierować gdzieś gdzie są jakieś informację na temat "jak zwiększyć moc seryjnego ZT 190?" i jeszcze jedna rzecz nigdzie nie moge znaleźć info na temat turbosprężarki do tego silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Polskie Drogi vs. Rover 600 1:0[Rover 600 2,0 r.97]
krychu Offtopic 52 Sro Lut 13, 2008 13:20
Przemek_Docent
Brak nowych postów Mój MG Rover to nie Land Rover :P
na szczęście
jasiu87 Offtopic 4 Pon Maj 18, 2009 21:18
Gość
Brak nowych postów Rover P4 & P6 (EN)
xROnx Offtopic 0 Nie Kwi 01, 2012 13:20
xROnx
Brak nowych postów Rover 200 BRM
rdgz Offtopic 15 Pią Cze 07, 2013 18:53
brkzzz
Brak nowych postów Rover 200 1.4 16v VS BMW E36 320
Porównanie
kolin Offtopic 49 Wto Sty 15, 2008 08:40
Senn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink