Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1996
Witam.Czy trzeba demontować plastiki aby dostać się do złącza diagnostycznego?
Jesli tak to które? Czy spodziewać sie złacza obd2 {podobne do euro w tv} czy tez raczej będą to inne gniazda? Jaki tani interfejs diagnostyczny warto nabyć który bedzie działał.Najlepiej aby był pod usb bo juz lapków ze złączem COM nie mam.
Pozdrawiam forumowiczów.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 18, 2014 02:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
O ile dobrze pamiętam to nie ma typowego złącza diagnostycznego. Jest kostka za schowkiem po stronie pasażera - u mnie koloru żółtego.
Nie pamiętam dokładnej procedury, ale generalnie trzeba ją zmostkować i komputer wybłyskuje kody błędów.
Witam ponownie.Zdjąłem dziś mały plastik od pasazera i mam tam 2 niezagospodarowane wtyczki koloru niebieskiego.Jedna ma 2 a druga 3 piny.Tu pytanie która jest do czego?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 11:06
Z tego co pamiętam to u siebie w R600 SDi po prawej stronie była wtyczka którą kasowałem błąd poduszki powietrznej i tak mi się coś kojarzy, że właśnie była niebieska.
foto24,
Tak to to. Z dwoma pinami. zmostkuj je przekręc kluczyk (nie odpalaj) i check zacznie migać. Na forum jest cała procedura z kodami albo na forum hondy accord prelude. Jeżeli będzie swiecic cały czas to błedów brak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum