Wysłany: Wto Gru 16, 2014 20:01 [R75]Problem z odpalaniem zimnego silnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam zakładam Nowy post poniewarz Na tych istniejacych nic nie znalazłem.
mam problem z odpalaniem zimniego zilnika 2,0cdt gdy cieply odpala ok.
Świece wymienione przekaznik sprawny papki obie chodza ok paliwo dochodzi zaworek zwrotny tez ok silnik w czasie odpalenia łapie a nie chce zaskoczyc po pewnym czasie łapie łapie i zapali układ odpowietrzony i wtryski tez ok na kompie bez błedów moze wiecie co to moze byc???? zaworek zrwrotny wymieiony na inny uniwersalny POMOCY
Ostatnio zmieniony przez bartekplm3 Sro Gru 17, 2014 16:50, w całości zmieniany 5 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 16, 2014 20:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiem ze wtryski sa dobre bo sasia pracuje w serwis disel i wzioł mi je do pracy i sprawdził sa ok kompresia tez jest ok papki ok daja dobre cisnienie tylko zastanawiam sie nad zaworkiem zwrontym w która strone powinien byc załozony ten originalny? moze jakies zdj podeslecie
witam ponownie samochod stal u mechanika posprawdzał wtryskiwacze robił test przelewowy i mowi ze sa ideale na kompie zero bledów uznał ze jest za niskie cisnienie na rozruchu tak pokazuje mu komputer i trzeba wymienic pompe wysokiego cisnienia czy miał ktos taki przypadek??
Za niskie to znaczy ile ? Niech powie ile atmosfer daje na rozruchu i napisz. Wyczysc zlacza do czujnika wysokiego cisnienia (na listwie) i do zaworu regulacji cisnienia (przy pompie)
niecałe 200 - nie jest to zbyt precyzyjne określenie. Jezeli do 200 nie brakuje np.50 to powinien odpalać. Na rozruszniku 300 to ciężko chyba wyciągnąć. Test przelewowy nić nie powie na temat rozpylania. Kiedyś wtryskiwacze rozpylały przy 180 - 190 bar i silniki odpalały.
niecałe 200 tyle mi powiedział test przelewowy ok nie nalał prawie wogule wtryski sprawdzone tez na kompie wszyskie były na minusie 1 -0,36 2 -0,24 3 -0,19 4 -0,29 wiec napewno sa ok ale mimo to wymieniłem na drugie i było jeszcze gorzej bo miał brak mocy i kopcił na czarno wyjete były ze sprawnego rozbitego rovera
ten schemat juz widziałem ale zaworek nie ma nic wspolnego z odpalaniem poprostu nawet lepiej powiniem zapalac a nie gorzej wieksze cisnienie itd w BMW z tym samym silnikiem wywalaja go całkowicie
[ Dodano: Wto Sty 20, 2015 11:47 ]
A Nawet jak jest zaworek to i tak nie odpala na zimnym a wystarczy zapalic go na 5s i zapala od sztycha
[ Dodano: Wto Sty 20, 2015 12:51 ]
Jak psikne mu plaka pali od sztycha. pytanie czy w tym r75 cdt ustawia sie kat wtrysków?
[ Dodano: Wto Sty 20, 2015 12:52 ]
A paliwo sie nie cofa bo przed metalowa rurka załozyłem zwrotny a dojscie i było to samo
Kompresia tez jest dobra czyli pozostaje albo pompa albo wtryski co obstawiacie bo juz nie mam pomysłów
[ Dodano: Wto Sty 20, 2015 16:33 ]
chyba ze na zaworach jest za ciasno badz luzno rozrzad jest ok
[ Dodano: Wto Sty 20, 2015 16:35 ]
tak powiedział mechanik ze rozrzad jest ok a moze naprawde przeskoczył ze na zimnym nie pali a na ciepłym lub chwile jak pochodzi od strzała
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum