Wysłany: Sob Gru 27, 2014 13:57 [R75] Silniczki w zamkach
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam wszystkich forumowiczów. Powoli przymierzam się do wymiany silniczków w zamkach (wszystkich). Mam jednak mały problem. Znalazłem kiedyś na forum instrukcję jak to zrobić i jakie silniczki dobrać. Problem polega na tym że nie wiem jaką długość ma mieć bolec z silniczka. Znalazłem 2 rodzaje i nie mam pojęcia jaki wybrać żeby pasował do fabrycznego ślimaka w zamkach. Doradzicie coś?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 27, 2014 13:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sob Gru 27, 2014 18:33
Z silniczkami nie jest tak kolorowo, te fabryczne jakos dziwnie działają, bo wymiana na inne blokuje zamek i nie działa, próbowałem z wieloma różnymi silniczkami, niby działały. Niestety zamek sie nie otwieram ani nie zamykał.
Mialem dostęp do oryginalnych silniczków, niestety jakis rok temu sie skończyły forumowicze i allegrowicze wszystko wykupili.
Musze na przyszły rok załatwić ich jeszcze, bo jest duże zapotrzebowanie. A na nowym silniczku zamek te 10 lat pochodzi
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Gru 28, 2014 12:49
Ta wystającą długość bolca w oryginalnym silniczku to 29mm. Znalazłem jeszcze komplet nowych silniczkow, jaki fart Ale nie na sprzedaż, jak by ktos chcial zapytać, jako zapas czekają:-P
Ta wystającą długość bolca w oryginalnym silniczku to 29mm. Znalazłem jeszcze komplet nowych silniczkow, jaki fart Ale nie na sprzedaż, jak by ktos chcial zapytać, jako zapas czekają:-P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum