Forum Klubu ROVERki.pl :: Subaru Impreza WRX STI z HGF'em!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Subaru Impreza WRX STI z HGF'em!
Autor Wiadomość
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

  Wysłany: Pią Gru 26, 2014 13:32   Subaru Impreza WRX STI z HGF'em!

Zainteresowałem się tym autkiem, bo bardzo mi się podoba i patrzcie:

"- 2,5tys km temu zrobiona bolączka tego silnika czyli uszczelka pod głowicą zakuta szpilkami ARP co gwarantuje nie powrócenie tej usterki + wszystkie inne uszczelki silnika, olej motul 300V ( w zasadzie jakaż to bolączka skoro seryjna uszczelka wysiadła dopiero po 125tys km, teraz ze szpilkami ARP pewnie będzie dożywotnie )"

Ja to mam pecha do autek :) Które mi się spodoba pod niemalże każdym względem, to ma jakiś totalny error.

http://otomoto.pl/subaru-...-C32976282.html

 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 26, 2014 13:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 26, 2014 13:39   

Ogólnie Imprezy miały problem z silnikami w swoich boxerach. Sam rozglądam się za jakimś czterołapem lecz w mniejszych pieniądzach.
Jeszcze jak stroiłem swoją 400`ke turbo to byłem w 4Turbo i na placu stało kilka Imprez z różnych lat i we wszystkich te same problemy. Obrócone panewki i problemy z głowicami po jednej stronie (już nie pamiętam której).
Ogólnie jakbym miał wydawać na auto okolice 50k to celowałbym w Evo.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Gru 26, 2014 13:51   

W aukcji napisane, że "auto znane na forum". Ale na jakim? Poczytałbym o tych wadach i ciekawi mnie też czy te szpilki ARP rzeczywiście gwarantują bezawaryjną pracę. Swoją drogą kilometraż HGF'u zbliżony do tego z K-Serii. :-|
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 26, 2014 13:56   

forum pewnie SIP
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Gru 26, 2014 14:34   

Ok, może z silnikiem diesel'a 150KM bo 2,5 benzynka zagląda do portfela po naprawdę tłuste nominały.
 
 
adam_26 




Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 26, 2014 16:55   

Pod tym linkiem https://www.facebook.com/RsserviceRzeszow
jest profil firmy RS service która się specjalizuje w imprezach i tego typu autach :mrgreen: Na profilu jest opis kilku ciekawych projektów, a także przypadki spotkanych usterek silnika.
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Gru 27, 2014 00:39   

Nie mam "fejsa", nie zobaczę.
Na oficjalnej RS Service tylko projekty z dokonanymi zmianami, bez usterek.
To ja lepiej wrócę na ziemię, bo widzę, że to zabawa dla elity...
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Pyros 




Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sob Gru 27, 2014 11:48   

2.5 litrowe benzyny maja problem uszczelkami glowicy z racji tego ze blok silnika pochodzi od 2.0 i jest rozwiercony. Czyli zmniejsza sie przerwa miedzy tulejami cylindrow co prowadzi do wywalania uszczelki.
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Gru 27, 2014 22:42   

Ale te zakucie szpilkami ARP może rzeczywiście daje dożywotnie rezultaty. Może gdyby tak kupić z już zrobioną uszczelką?
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 12:53   

TO tak jakbys wierzyl, ze R na nowych szpilkach bedzie dozywotnio pozbawiony HGF-u ;)

Panewki, uszczelki... to niekonczaca sie historia :) skarbonka po porstu, jezeli liczysz, ze bedziesz lal i jezdzil... to nawet nie mysl o kupnie, szybciej schodza klocki, opony, oleje... generalnie serwisowke w S powinno sie robic przy 10 k km, albo i wczesniej , zalezy ile upalasz. Nikt nie kupuje S zeby po bulki do sklepu 40km/h jezdzic.

Ja choruje na S, ale jeszcze bardziej choruje na brak kasy na takie zabawki ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Gru 29, 2014 13:03   

maniaq napisał/a:
szybciej schodza klocki, opony, oleje... generalnie serwisowke w S powinno sie robic przy 10 k km
olej zalecane zmieniac po 5 tys km jest
Robią modyfikacje pozwalające ominąć pewne problemy z 2.5 ale jednego nie kumam, skoro ma byc subaru i mozliwy nawet diesel, to czemu nie wziac pod uwagę zwykłego 2.0N/A (ani to ani to nie jedzie a w benzynie przynajmniej nie trzeba bedzie co chwila dwumasu ze sprzęgłem zmieniac) albo po prostu starszej budy z 2.0T ??
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 13:27   

imho albo 2.0 T albo wcale ;)

No niestety, to zabawka, ktora wymaga :D Generalnie znam ludzi co jezdza tym na codzien, do pracy, ale ... nawet do pracy nie jada normalnie :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 13:40   

maniaq, nie znam silnika w STI (jakbym znał jakikolwiek :-| ) ale sądzę, że nie ma projektowego błędu umiejscowienia szpilek i powód wydmuchiwania jest inny niż w K-serii.
maniaq napisał/a:
Ja choruje na S, ale jeszcze bardziej choruje na brak kasy na takie zabawki

No z tym to zawsze jest problem.
bociannielot, w moi przypadku tylko w/w buda, ten kolor, a silnik jak najmniej awaryjny dlatego wszystko jedno. Diesel zdaje się być tańszy w exploatacji, a bynajmniej na stacji paliw nie ssie ROR'a tak często jak benzyna.

Więcej niż 10-15kkm rocznie nie zrobię więc...
Z drugiej strony za >50 000 zł można mieć nowe auto z salonu :/
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Gru 29, 2014 13:47   

NoPE napisał/a:
bociannielot, w moi przypadku tylko w/w buda, ten kolor, a silnik jak najmniej awaryjny dlatego wszystko jedno. Diesel zdaje się być tańszy w exploatacji, a bynajmniej na stacji paliw nie ssie ROR'a tak często jak benzyna.
no jak bedziesz cigle wymienial dwumase ze sprzegłem to tanszy w eksploatacji nie bedzie :) 2.0N/A by Ci z 10l wypiło a zawsze można gaz założyc
choc diesel ma ten wlot na masce i bardziej sportowy bodykit :D
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 16:15   

Tylko pytanie po co S , jak to niewiele bedzie mialo wspolnego z TYM subaru ? To juz lepiej polataj ZR-em ;) bo frajda wieksza niz S w dyszlu :D a i w kieszeni nadal zostanie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Gru 29, 2014 16:41   

maniaq napisał/a:
bo frajda wieksza niz S w dyszlu a i w kieszeni nadal zostanie

maniaq, ja wiem ze to nie wyglada dobrze, impreza w dieslu, ale z pewnosci lepiej lata niz Zr - inne zawieszenie, trakcja kosmos w porównaniu z fwd, mialem 1.6 i w gorach szybciej tym jezdzilem niz r25 po podkreceniu (a roznica mocy +/- 50km na kozysc r)
dziwne wszedzie panuje przekonanie ze jak subaru to musi byc turbo, a jak ktos chce solidne, dobre wozidlo AWD to czemu nie subaru? jakby NoPE takim sprinciazem był to by też 1.4 nie kupował ;p
 
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 17:00   

1.4 bo przestraszyłem się VVC (nikt w okolicy tego nie ogarnie). Do tego pierwsze auto i lepiej żeby nie kusiło mocą.
Obecnie brakuje mi zbiórki i wciśnięcia w fotel. Wyprzedzanie z 1.4 też nie należy do bezpiecznych. Nie wiem jakie będzie następne autko (raczej polift ZR diesel albo 160VVC ) ale właśnie Impreza WRX mnie się podoba. I naprawdę nie zależy mi na 300KM. Nie bez powodu są też inne jednostki w tym diesel.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 17:34   

To, że sa.... tylko kto to kupuje ;) FOrka w dyszlu jeszcze rozumiem, ale impreze ?

Sory ale nikt mnie nie przekona do dyszla od S.

Kupuj ZR-a, ale ja tam bym szukal 2004 dobrej sztuki bo polift kiespko wykonczony byl, wiem co mowie bo mialem ZR-a 2004 i 2005 :) oba w dyszlu :D i zlego slowa nie powiem, jedynie problem z zamarzajacym paliwem, ale rozwiazanie proste, dolac ze 2-3 l benzyny na bak i nigdy pozniej nie zawiodl :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 20:28   

Bier zra w dieslu z kasy co zaoszczedzisz nie kupując subary starczy na zawias podkręcenie w okolice 200 i i full doposażenie xD a jak na siłe szukasz skarbonki to też się da :P zresztą co będę mówił zobacz w Mój "garaż"
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 29, 2014 20:58   

41147 ZL :oops:
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów ken block slizga sie subaru ;)
maniaq Offtopic 8 Sro Lis 04, 2009 23:40
kzrr
Brak nowych postów tłumik z Subaru do 216 coupe
desperado67 Offtopic 19 Pią Lis 14, 2008 15:31
Wojtek88
Brak nowych postów Impreza 360 stopni
SeevS Offtopic 4 Pon Wrz 07, 2009 05:28
gustav.pl
Brak nowych postów Subaru STI nad wodami zatoki Long Beach w Los Angeles
dobryziom Offtopic 0 Pon Sty 04, 2010 12:17
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink