Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam
Pewnie jak każdy użytkownik auta (szczególnie roverka) walczę z zamarzaniem spryskiwaczami szczególnie po umyciu auta.
Płyn zimowy ale wszyscy wiemy jaki on jest.
W związku z tym pytanie czy ktoś z koleżanek lub kolegów zainstalował sobie w aucie podgrzewane spryskiwacze np. od BMW - czy pasują otwory w masce???
jeśli tak to pod co zostało podłączone zasilanie?
czy to możliwe by mieć tzw. full wersję z podgrzewanymi spryskiwaczami?
Jak to zrobi i czy jest to bardzo trudne??
_________________ R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 11:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Podgrzewane spryskiwacze od BMW są chyba takie same jak w R75, (identycznie wyglądają), ale nie kupisz ich w dobrej cenie, a używane będą pewnie ruiną. Sam kupiłem dwie sztuki, ale nawet nie próbowałem ich instalować, kiedy się okazało, że w ogóle nie grzeją - przerwa na grzałce w obydwu. Musiałem je oddać sprzedawcy. Pasują podobno od Fordów, można kupić takie z mgiełką - ktoś już opisywał to na forum, poszukaj.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2003 Posty: 193 Skąd: Konin
Wysłany: Sro Gru 31, 2014 12:26
to że w fabrycznych było to wiem
o to jest ważna informacja że pasuję od BMW i od Ford-a.
Bardzo ważna informacja to stan techniczny tych dostępnych na ale-drogo goście zapewniają że są w super stanie
ceny są atrakcyjne ale pewnie dlatego że super cena = 'super' stan czyli nie działa.
kupię na ale-drogo, spróbuję to podłączyć i sprawdzić w domu a będę ogromie wdzięczy jak gdzieś znajdę info jak podłączyć to na aucie.
Dzięki Karolj i pineska za wsparcie.
_________________ R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
A powiedzcie mi jak wygląda sytuacja z samą wiązką?
Jakbym hipotetycznie chciał kupić takie spryski np od BMW/Forda to czy końcówki są uniwersalne, żeby się podpiąć pod tą wtyczkę w nadkolu? Czy może wymaga przerobienia, zamiany pinów?
Zainteresował mnie ten temat, aż spr jak wygląda sprawa dołożenia tego KIT-a w RAVE. Jest ładnie pokazany cały proces ale na oryginalnej wiązce, a mnie interesuje czy tak samo podpinało by się tą od BMW (IMO ta powinna mieć taką samą wtyczkę) lub FORD-a...
Ja miałem podgrzewane fabrycznie, nie sprawdzałem gdzie są podłączone więc w tym nie pomogę. Jeśli ktoś myśli, że podgrzewane rozmrożą płyn, który był o słabym stężeniu lub do wyższej temperatury, to jest w błędzie, podgrzewane rozpuszczają wode w samym spryskiwaczu. Jeśli chodzi o kompatybilność to nadają się z nowego Forda Focusa mgiełkowe sam mam takie od jakiegoś czasu trzeba było tylko wtyczke przełożyć, temat był poruszany na forum.
Kurczę, mi właśnie chodzi o samą wtyczkę. Czy pasuje od BMW/FORDA? Nie mogę na necie znaleźć żadnego zdjęcia jak ona wygląda a to już trochę rozjaśniłoby sprawę...
Tak dokładnie takie, jeśli ktoś chce to wersja bez podgrzewania ma numer kończący się na 6 a nie jak przy podgrzewanych na 7, odradzam kupowania starszych wersji strumieniowych gdyż odnotowano przypadki palenia sią spryskiwaczy(ford), co groziło pożarem, w nowych mgiełkowych tego problemu nie ma.
jeszcze tylko dodam, że test spryskiwaczy przy 200 wypadł pozytywnie, według mnie działają lepiej niż orginalne, jedyną wadą dla niektórych jest płyn jaki pozostaje na masce przy zwiększaniu ciśnienia jak i zmniejszaniu po wyłączeniu, płyn jest bardziej widoczny gdyż wylatuje "wachlarzem"a nie dwoma strumieniami, niemniej jednak są to ułamki sekundy a ilość płynu na masce jest niewielka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum