Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam Was
Przymierzam sie do wymiany rozrzadu w swoim mg zr 160 konnym.
I chcialbym sie was zapytac, ktory bedzie dobry zestaw a moze polecicie mi lepszy moge wydac na rozrzad do 600 zl a chce dobry zestaw a sie nie znam, oczywiscie che tez wymienic pompe wody
Co do samego zestawu to bym się chyba bardziej pokusił na opcje nr 2 ze względu na pasek lenforda, miałem do czynienia z wieloma częściami tej firmy i nigdy się nie zawiodłem. A co do zestawu nr 1 to za wiele mi nie mówi.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 235 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Sty 06, 2015 12:46
To jest ten sam zestaw co nr 2 i ten sam sklep, z tym że dodali 10 zł za prowizję na allegro
Ja bym ogarnął sobie nr katalogowe poszczególnych elementów i zapytał w jakimś motoryzacyjnym, który ma względne ceny, u mnie do diesla wyszło taniej niż wszystkie gotowe zestawy z allegro i dostałem części, które chciałem (rolki napinacz INA pasek Contitech), a nie losowo co im się wrzuci w zestaw.
Nr możesz szukać na http://www.rimmerbros.co.uk/ jak i u nas na forum bo zapewne były poruszane takie tematy.
No chyba że jednak naprawdę boisz się ze coś pomieszasz to kup lepiej zestaw.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Wto Sty 06, 2015 13:32
moore715, ja za 280 zł kupiłem zestaw: pasek Continental i pompa hepa czy też hepu made in germany wybite na korpusie więc żadna chińszczyzna, nie pamiętam tylko firmy napinacza.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Witam was ponownie, zakupiłem zestaw nr 2 rozrządu z automatycznym napinaczem i pompa.
Może mi ktoś powiedzieć czy w tym moim sa 2 paski rozrządu ?czy jeden , w komplecie mam jeden , napinacz i pompa. Brakuje od wspomagania jednego i czy tego drugiego od rozrzadu jak sa dwa .
Może mi ktoś odpowiedzieć. Przyznam się ze nie znam się na autach.
sam się zastanawiam, bo czytałem coś ze powinny być 2 paski rozrządu jeden od vvc, a drugi ten długi, i jak byłem w sklepie by zakupć rorząd tez mówił ze powinienem mieć 2 paski. Więc moze niech ktoś się wypowie obeznany kto zmieniał w swoim mg zr 160 rozrząd .
1. We wszystkich VVC jest napinacz manulany, tak jak w starszych K-seriach
2. Pompa wody taka sama jak w każdej K-serii
3. Pasek rozrządu PRZEDNI ma 143 zęby i 26 mm szerokości
4. Pasek rozrządu TYLNY jest bardzo charakterystyczny, nie ma możliwości pomylenia.
Dobrze szukając można kupić komplet do 400 zł renomowanych firm (INA, SKF,GATES itd).
Uważaj przy ustawianiu, bo zgrać 5 kółek jest trudniej niż 3.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Jutro będę musiał zakupić napinacz i pasek do swojego MG ZR 1,4 103 KM pytanie jakie firmy polecacie ? Różnice w cenach nie są duże które są naprawdę dobre jakościowo ?
RUVILLE ? CONTITECH ? DAYCO ? HEPU ?
Skłaniałbym się do RUVILLE, CONTITECH. W moim 200vi mam pasek przedni DAYCO i nie ma problemów z wyciąganiem się paska itd. O HEPU nie słyszałem nigdy.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum