Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam. Cieknie mi olej ze skrzyni biegów w miejscu na dołączonej fotografii (foto znalezione w necie, ale chodzi o identyczną rzecz).
Według mnie winny jest to simering przy samej skrzyni - przegubu wewnętrznego (prawy). Mógłby ktoś na podstawie fotografii to potwierdzić ? ponieważ chcę zamówić ów część i nie wiem czy poprawnie operuję nazwą a może ma ktoś numer katalogowy albo przerabiał podobny temat ?
Druga sprawa. Chciałem z mechanikiem sprawdzić poziom oleju w skrzyni, ale za Chiny nie mogliśmy odkręcić śruby, jest trochę obrobina. Czy jest jakiś odpowietrznik przez który można uzupełnić ubytek ?
Tutaj link do pobrania foto (będzie też w załączniku): https://imageshack.com/f/3tpandaolej2j
Parametry auta w tytule. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 08, 2015 14:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Sty 08, 2015 20:23
Na tym zdjęciu co załączyłeś widać jakby ten przegub się wypiął. Jeżeli u Ciebie też to tak wygląda może dlatego masz wyciek. Sam kiedyś jak wymieniałem przegub miałem problem z tym że sam podczas jazdy się wypinał i waliło olejem. Przegub dopiero wskoczył na swoje miejsce jak go porządnie wbiłem w skrzynie.
Mimo wszystko chcę kupić, bo jak mechanik rozbierze i się okaże do wymiany, nie chce blokować podnośnika
Ważniejsza sprawa: Otóż w dwóch podanych linka są rodzaje: od nr skrzyni S4DTU 13140 oraz po tym numerze, co do linku Allegro (ten tańszy) - od numeru nadwozia VIN 13140. I teraz pytanie, co ma numer skrzyni do numeru nadwozia ? Mój Vin to: SARRHMLYRAM246586
Czyli konfrontując link z Allegro że od numeru 13140 z moją końcówką Vin: 246586 będzie to dobra część ?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 09, 2015 10:00
Ja bym się bardziej sugerował numerem skrzyni niż vinem. Kolega z allegro przyjął że numer skrzyni to to samo co vin. Naklejka jest na skrzyni nad łapą sprzęgła pod filtrem powietrza.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Sty 09, 2015 10:11
Sprawdź jeszcze czy nie masz tam luzu, jak poruszasz półośką góra - dół. Znajomy w 620SDi miał wycieki po obu stronach skrzyni, do wymiany były właśnie te uszczelniacze i łożyska w skrzyni miały duży luz, skrzynia poszła do remontu. Gubił prawie cały olej po kilkuset kilometrach, jak V bieg wyskakiwał znaczyło, że olej się skończył
U mnie biegi wchodzą dobrze, nic nie wyskakuje, niedawno miałem problem z wrzuceniem jedynki ale mu przeszło Co do wycieku nie jest jakiś duży, ale co jakiś czas spojrzę to kropla wisi
[ Dodano: Pią Sty 09, 2015 12:43 ]
Panowie, wyjąłem filtr powietrza i nad łapą ujrzałem małą pozostałość jakby po naklejce papierowej i jej resztki. Jeżeli tam miał być numer skrzyni to ów inżynierzy powinni lepiej pobierać nauki w Egipskich piramidach.... http://i60.tinypic.com/2aezhc3.jpg http://i59.tinypic.com/289ipap.jpg
Sprawa druga, wcześniej zostałem poinformowany, że ów skrzynie nie są wyposażone w odpowietrznik, a po wyjęciu filtra zobaczyłem wystający, zagięty w dół gumowy wężyk http://i61.tinypic.com/2cda1s4.jpg. Podpowie ktoś co i jak ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum