Wysłany: Sob Sty 10, 2015 20:42 [620Ti] - jakie sprzęgło jest optymalne cenowo/jakościowo?
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam.
Znalazłem taki zestaw:
http://www.sprzeglo.com.p...3,P,29,-1,17193
I zastanawiam się, bo wydaje się tanie i popularne oraz dopasowane do silnika w okolicach do 240Nm(sklep podaje, że do takich jest montowane).
Pytanie, czy mieliście okazje użytkować takie coś?
Pozdrawiam, i z góry dziękuję za pomoc.
PS. Używałem szukajki, ale nie znalazłem informacji dla tego modelu, więc sam pytam. Jeśli jednak jest, to sory.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 10, 2015 20:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
BODZIO powiedz mi jakie to jest sprzeglo mechaniczne a jakie manualne.Przeciez to co znalazleś to ta sama firma i sprzegło i co do zasady działania identyczne.
spręzynowe tłumiki skrętne i bez dwumasy oraz docisk tradycyjny.
mechaniczna a manualna to teraz doszedłem chodzi o przekładnie mechaniczną a manualną podejrzewam że tu chodzi o linkę czy hydraulikę ale nie jestem pewny
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 11, 2015 18:53
Przecież rodzaj zasilania sprzęgła nie ma tu nic do znaczenie, czy jest mechaniczny czy hydrauliczny! Sprzęgło musi pasować do skrzyni i do koła zębatego! Kup sprzęgło które jest do twojego samochodu. Bodzio pokazał to samo sprzęgło co Ty na początku. Co do producenta to nie pomogę. Ja zmieniałem na Valeo parę lat temu nic się nie dzieje.
to czemu jeden sklep podaje mechaniczne a drugi manualne chyba jednak coś je różni bo już sam zgłupiałem
To jeszcze małe piwo xD ceny się zmieniły na ten konkretny element, od kiedy założyłem temat na forum. A dokładniej - wyrównały się, prawie wszędzie jest 420. Kilka sklepów na raz. Szkoda, że nie porobiłem zrzutów...
przekładnia mechaniczna i manualna to to samo. tylko niektórzy nazywają tak inni inaczej. chodzi o skrzynie biegów manualna zwaną czasem mechaniczną, czyli nie automatyczną. Ot i cała historyja.
Jak koledzy wcześniej wspomnieli mechanizm wysprzęglania nie ma nic do budowy sprzęgła. Takie same są stosowane w R200/25 i 400/45 mimo, ze w 2xx jest lina a w 4xx siłownik.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum