Wysłany: Pon Mar 04, 2013 13:05 [R75] Zderzak w kolorze HEW
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2000
Niestety dopadła mnie z tyłu Toyota Corolla i w związku z tym zniszcyła mój jakze piekny i zarąbisty zderzak. Czy coś jeszcze to nie wiem bo musi być rzeczoznawca z PZU najpierw.
Problem polega na zdobyciu w dobrej cenie zderzaka w kolorze HEW albo z czujnikami albo z dziurami na czujniki bo parktronik działa i czujniki na biedę mogę przełożyć. Macie jakichś sprawdzonych ludzi z częściami blacharskimi? najlepiej z wielkopolski co bym mógł podjechać.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 04, 2013 13:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
...będzie ciężko, też mam "HEW" i części blacharskich w tym kolorze mało na allegro gdyż kolor używany do 2000 roku więc i anglików na cześć w tym kolorze mało, chyba lepiej kupić najtańszy w innym kolorze i polakierować
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
No jak będzie trzeba to się polakieruje, a powiedz kolego czy wiesz gdzie można by zdobyć farbę? czy niestety koniecznie trzeba domieszać?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ja też mam kolor HEW czyli tzw Arden Green. Nie prawda ,że używali do 2000 roku bo ja mam auto z 2002 w HEW ale prawda ,że ciężko o ten kolor. Ja miałem hak holowniczy i zachciało mi się go odjąć. Założyłem sam zderzak tylny bez belki wzmacniającej i tych styropianów i to był błąd bo żona cofała i przywaliła w słupek. Odpadł lakier wielkości dłoni i pękła listwa chromowana. Też sprawdzam internet w poszukiwaniu ale lipa i jeszcze się na giełdę wybiorę w niedzielę to ostatnia szansa.
Jeżeli chodzi o dobieranie lakieru to musi być dobry sklep dobierania lakieru. Kiedyś gość dobierał mi kolor w Escorcie na klapę bagażnika była słoneczna pogoda wyczyścił kawałek klapy magicznym płynem i przykładał próbniki. Rozkopał mi wtedy z trzy setki auto polakierował mi lakiernik i okazało się ,że wyszedł inny odcień. Tego dobierania się obawiam bo auto ma ponad 10lat i kolor też już lekko zmienił się więc dobieranie z kodu odpada. Sknerko mam nadzieje ,że wybaczysz nie chciałem zakładać nowego tematu. Może wypowie się jakiś znawca w tej dziedzinie.
1.Jak dobrać lakier by wyszedł idealnie jak na aucie?
2.Czy jest taka możliwość żeby wyszedł idealnie ,no chociaż niezauważalnie to chyba i tak = idealnie.
3.Od czego zależy ,zakładu ,lakiernika czy szczęścia?
.Jak dobrać lakier by wyszedł idealnie jak na aucie?
Przedewszystkim zrobic natrysk probny , szanujący sie lakiernik jezeli maluje za normalną cenę a nie pół darmo , i ma swój mieszalnik na warsztacie zawsze robi natrysk próbny , jezeli kolor sie nie zgadza miesza drugi az wpadnie idealnie w odcien , raz sie uda za pierwszym a raz za 4 razem .
Sknerko Ja też mam kolor Arden Green i miałem lakierwane oba zderzaki i maskę po odpryskach od kamieni i robiłem to w zakładzie lakierniczym w Smochowicach - lakier dobrany perfekcyjnie i nie ma najmniejszej różnicy, po za tym zrobione zostało super.
Podaję adres jeżeli będziesz zainteresowany:
Poznań-Smochowice
Ul.Czarnkowska 26
Firma MOKAR Sp. z o.o.
Tel. 602 500 630 - szef
Jeżeli chcesz zobaczyc jak to u mnie wygląda obejrzyj mój samochód w dziale "Nasze auta" pod hasłem "Mój ukochany R75" - tam samochód jest po lakierowaniu wymienionych części. Ja jestem bardzo zadowolony - już minęły 3 lata a lakier wciąż super - POLECAM!!!!
Panowie i Panie może zna ktoś dobry warsztat lakierniczy na śląsku w pobliżu Zabrza lub Zabrzu co bym był zadowolony jak kirk50. Z góry dzięki za namiary.
rozwinę temat - kolor HEW - wada fabryczna: rdza na masce prawy kraniec, prawda ?
widziałem w życiu 3 auta z tym kolorem i wszytkie trzy zgnite w tym samym miejscu.
Pytanie2: u siebie w HEW mam problem z klarem - zaczął schodzić z dachu, klapy tylnej i drzwi. Czy ktoś z Państwa ma ten sam problem, jak sobie z tym poradzić ?
Ja mam HNA i tez rdza zzera prawy naroznik maski.Nie jest wiec to problem koloru ,tylko problem blacharski.Widocznie najslabszy to punkt w roverze jesli chodzi o blachy,oprocz prawego progu.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Sty 18, 2015 00:10
Ja robiłem krańce maski, a raczej mój lakiernik, i też klar schodził na tylnym słupku i też mam kolor HEW. Krańce maski wstawił nowe, ponoć pasują z jakiejś lancii idealnie, tak mówił, na schodzący klar położył świeżą warstwe, spolerował i nie ma śladu.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Sty 18, 2015 10:00
Napisałem dla tego ze dużo mniej rdzewieją, a nie, nie rdzewieją w roverze 75 po 2001r jesli nie miał przygód blacharskich i jeszcze pochodzi z UK to ten problem nie występuje praktycznie wcale. Europejskie a szczególnie te z Niemiec to bez różnicy na wiek i tak zazwyczaj sa przegnite.
Moj HEW z 2000 roku nie ma tego problemu, na masce nie widać rdzy. Jedynie progi dopadł rudzielec...
No chyba ze maska była malowana przed moim zakupem, ale tego nie wiem.
Ja robiłem krańce maski, a raczej mój lakiernik, i też klar schodził na tylnym słupku i też mam kolor HEW. Krańce maski wstawił nowe, ponoć pasują z jakiejś lancii idealnie, tak mówił, na schodzący klar położył świeżą warstwe, spolerował i nie ma śladu.
świeżą warstwę klaru ? - rozumiem że wcześniej cały element pozbawił klaru żeby na nowo pomalować. Ile kosztowała Cię ta operacja
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 287 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 20:08
pelson91, też bym tak zrobił, ale nie zrobiłem tego z banalnego powodu, nie miałem jak przewieźć tej maski, a jest ona naprawdę duża
fliku, Ja sie nie za bardzo znam na na technice jaką to zrobił, ale jestem w zasadzie pewny ,że nie malował całego elementu, bo było to miejsce obok uszczelki szyby i jak ją kiedyś zdjąłem to pod nią był jakby odcięcie widoczne delikatne, ale tylko na tym fragmencie gdzie odpadł klar.
Ceny już nie pamiętam, robiłem to razem z narożnikami maski, a robił mi to mój kolega.
_________________ Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum