Byle by jak najdłużej się trzymały.Myślę że po wymianie tych przewodów lejąc nowy olej polecany tutaj na forum jak by to także pomogło.Stary olej jak by był innej gęstości i co lepsze nie dolewałem jeszcze od wymiany do wymiany.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 19, 2012 21:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam pampersa Mniej się brudzi komora od błota i soli w zimie ogólnie lepiej jest go mieć
Mylem go nie dawno Kärcherem z płynem do mycia silników i cały olej co był w tych gąbkach wypłukałem Masakra ile się tam potrafiło nazbierać. Choć się nie dziwie jak mi się tam dwa razy wylał cały płyn od wspomagania
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Sty 20, 2015 16:30
Musze zrobić mały UP w temacie, mianowicie przewody pasują owszem, ale jeśli planujecie zmienic np jeden bo drugi jest w porządku to przynajmniej w iDT z 2000r nie da się wymienić 1-go dłuższego, dłuższy w oryginale jest dłuższy o jakieś 3-4cm i sięga do dalszego otworu, do iDT trzeba zamówić obydwa węże i wymienić obydwa zamieniając je miejscami zamocowania od strony przodu auta . Nie sprawdzałem czy można wymienić sam krótszy.
jeśli planujecie zmienic np jeden bo drugi jest w porządku to przynajmniej w iDT z 2000r nie da się wymienić 1-go dłuższego, dłuższy w oryginale jest dłuższy o jakieś 3-4cm i sięga do dalszego otworu
Jakieś to dziwne co napisałeś Moje przewody były takie same jak oryginały w aucie i niczym się nie różniły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum