wtryski - zrób test przelewów, odczyt z inpa i juz masz jakieś pojecie o wtryskach. Rozrząd na łańcuchu wiec wątpię zeby przeskoczył. A jak by przeskoczył to by nie paliw w ogóle. Kompresja dobra - to i zawory nie maja luzu - poza tym sa hydrauliczne. Zaworek musi byc. Popatrz na schemat i zastanów sie jaka role spełnia, a sam dojdziesz do podobnego wniosku.
Jakie masz ciśnienie na biegu jałowym?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 85 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Sro Sty 21, 2015 00:04
kumpel miał podobny przypadek tyle że w fokusie tdci, trzech mechaników się głowiło a powód był prozaiczny-akumulator!! dopiero czwarty z kolei szpenio wybadal że podczas rozruchu stary akumulator nie dostarczał na tyle energii żeby pompa (chyba ta w baku) wytworzyła odpowiednie ciśnienie. Skasował go tylko za nowy aku i kumpel już drugą zime śmiga bez problemu a wcześniej przy temp ok 0 st już miał problem z odpaleniem. Ja co prawda nie mam zbyt dużego doświadczenia z dieslami (r75 to mój pierwszy diesel) i pewnie gdybym tego nie widział to bym nie uwierzył.
Zaworek zwrotny odpowiada tylko za wycofanie nadcisnienia paliwa powyzej 3,5 bara u mnie pompa przy aku daje nawet 7 bar test przelewowy wyszedł ok przez 5 min nie nalał wiecej niz 20mlna kazdym z wtrysków
[ Dodano: Sro Sty 21, 2015 08:23 ]
a jak Dawidd myslisz ze zaworek odpowietrza tez uklad to jestes w błedzie bo nawet jak na zimnym odpowietze go sam i znowu napompuje paliwa jest to samo i jak jest zaworek bo mam sprawny pali tak samo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 85 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Sro Sty 21, 2015 11:01
jeśli dobrze zrozumiałem na zagramanicznym forum wyczytałem że jeśli ciężko odpala na zimnym a ciepłym ok to bardzo prawdopodobne że czujnik położenia wału dokonuje żywota-ale nie wiem czy dobrze przetłumaczyłem bo żaden ze mnie poliglota
tylko zobacz co sie dzieje jeśli zaworka nie ma - pompa bije, a paliwo nie ma gdzie uciec wiec pompa pracuje pod dużo większym obciążeniem, a biorąc pod uwagę jej awaryjność długo tak nie popracuje. W linku który podałem jest opisany mój problem z przed 2 lat - po naprawie zaworka odpalanie było dużo krótsze.
Co do czujnika walka - przedmówca ma (nie do końca)racje - na zimnym odpala ok a na ciepłym ciężko lub wcale.
Sprawdzałeś pompę w baku?
Tak sprawdzałem wszyskie pompy w baku pracuje przy aku tez zaworek załozony i tez kicha czujniki wału wałka przepływomierz itd wymienione na drugie sprawne przekaznik swiec i swiece nowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum