Wysłany: Sro Sty 28, 2015 11:53 [R214 Si] Kręci i nie odpala
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
Witam wszystkich mam problem typu ze samochód nie zawsze odpala trzeba czasem kilka razy kręci i odpala , czasem jest tak ze odpali i zaraz zgaśnie i potem trzeba chwilę chełtać i odpala , bywa też tak ze w ogóle nie odpali bo rozładuje aku odzywa się i nic . Wczoraj z przewodów od diesla R420 odpalił za drugim.
POMOCY
Co to może być ?
Swiece wymienione ngk
przewody ngk
kopułka ok
pompa paliwowa ciśnienie ( ok 4 bar na przepływie tak jak piszą w autodacie)
węże podciśnieć sprawdzone
silniczek krokowy ok przepustnica też ok
filtr paliwa wymieniony ( po wymianie filtra trochę gożej pali jak przed)
kompresja jest dobra na wszystkich 4 cyl
Może aku ma słabą moc rozruchową jest to możliwe ?
Podłożę jeszcze inną cewkę ...?
Proszę o jakieś podpowiedzi
Pozdrawiam
[ Dodano: Sro Sty 28, 2015 11:53 ]
Zapomniałem dodać jeszcze że dzieje się tak tylko na zimnym silniku na ciepłym silniku pali zawsze za 1 .Postoi z 4 godziny i już ma problemy z paleniem w czasie jazdy nic nie szarpie dobrze przyspiesza.
_________________ msoboń
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 28, 2015 11:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Więc doładowałem aku jak przyjechałem z roboty i odepiołem czujnik temp od ecu brązowy i za 1 nie odpalił odpalił za 2 tylko nie wiem czy jeszcze nie był ciepły poczekam do rana ispróbuje odrazu ja odepiąć i palić i zobaczymy.
A co do cewki to mam dobrą od fiata cienko tylko tam idą 2 przewody na świece a wtyczka jest ok jak myślicie mogę podepiąć do niej tylko 1 przewód i to tak sprawdzić bo zywcem nie mam z kad podstawić cewkę
Dzięki za podpowiedzi
[ Dodano: Czw Sty 29, 2015 19:54 ]
Kostka odepięta i auto nie pali więc czujnik jest ok .
Jutro bedę miał nową cewkę zobaczymy
[ Dodano: Sob Sty 31, 2015 16:11 ]
Więc kupiłem nową cewkę ponad stówa w plecy i to nie cewka
Przyczyną był przekaźnik od pompy paliwowej ma za słaby elektromagnes który nie zawsze załączał pompę blaszka na przekaźniku nie przesuwała się i auto nie paliło.
Gdzie mogę dostać taki przekaźnik żeby go wlutować, czy trzeba kupić całą skrzynkę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum