Wysłany: Pią Lut 13, 2015 21:50 [r75]problem z wycieraczkami.Wycieraczki same się włączają
Typ: CDTi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
WItam mam problem.Wycieraczki same się włączają,najpierw w czasie jazdy powoli sie przesuwały i wracały,nie raz zatrzymywały sie w polowie szyby i tak stały.Teraz działają praktycznie cały czas podczas jazdy i w miare szybko działają.Auto po lifcie 2004r posiada czujnik deszczu.Z góry dzięki za pomoc...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 13, 2015 21:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Robią tak nawet, gdy są całkowicie wyłączone (pozycja 0 dźwigni wycieraczek), czy tylko w pozycji 1, gdy włączony jest czujnik deszczu?
Opcje widzę dwie: niedomagający czujnik deszczu lub jego połączenie albo - "prawem serii" (w sąsiednim temacie jest problem z dźwignią kierunków) coś nie-tego w samej dźwigni wycieraczek - zdjąć, rozebrać, wyczyścić i sprawdzić czy pomogło.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Marek tak miał. Masa do sprawdzenia, znajduje się w środku, koło przycisku otwierania klapy, pod dywanem. Ale też warto na początek wyjąć wtyczkę od czujnika deszczu, szybciej i prościej. Zobaczyć czy pomoże, jak nie, to masa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Marek tak miał. Masa do sprawdzenia, znajduje się w środku, koło przycisku otwierania klapy, pod dywanem. Ale też warto na początek wyjąć wtyczkę od czujnika deszczu, szybciej i prościej. Zobaczyć czy pomoże, jak nie, to masa
Ok dzięki za odp,a gdzie jest wtyczka od czujnika deszczu?
Ps:Nie raz zdarzyło się że nawet na pozycji zero wycieraczki działały,a raz bylo tak że wyjąłem kluczyk i dalej działały:P
Najszybciej chyba dojść do czujnika zdejmując lampę oświetlenia wnętrza. Musisz podważyć i wyjąć z zaczepów plastikową szybkę. Pod nią masz dwie śruby i możesz wysunąć całą lampkę. Tam powinna być wtyczka z przewodem do czujnika deszczu.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
roverr, przekaźniki i przewody do nich pod skrzynką ( w komorze silnika ) R3 i R1 do sprawdzenia , a później obwód BCU.
Bezpieczniki pod maską ok.Zauważyłem też że jak włączam długie światła to wycieraczki działają szybciej jak wyłączam długie to chodzą wolniej...
Teraz to w ogole jest chyba jakieś zwarcie bo swiatła mi gasna w czasie jazdy i się zaraz zapalają...
Poza tym chciałem dziś wyłaczyć na trase wycieraczki bo jechałem ok 100km,wypiołem wtyczke od silniczka wycieraczek i komputer zwariował:
zapaliły się wszystkie kontrolki od świateł...Działały wszystkie oprocz lewego przodu mimo że pokazywało na kompie że jest bład wszystkich,gdy wpiąłem z powrotem wszystko wróciło do normy...
Ps:a gdzie znajduje sie bezpiecznik wycieraczek po lifcie?Bo jutro znowu trasa i nie chce żeby mi znwu chodziły całą droge...
[ Dodano: Nie Lut 15, 2015 00:39 ]
Teraz to jest tak że gdy włączam światła to się włączają wycieraczki,a jak wyłączam światła to wycieraczki się wyłączają .A światła się w ogóle nie włączają.Jakaś masakra...
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Lut 15, 2015 07:50
roverr napisał/a:
gdzie znajduje sie bezpiecznik wycieraczek po lifcie?
F17
roverr napisał/a:
Bezpieczniki pod maską ok
chodziło o przekaźniki i przewody pod skrzynką. Skoro doszły światła, to trzeba LSM rozpiąć i sprawdzić , kostka stacyjki ?. Ja mimo wszystko zacząłbym od wysuszenia BCU i LSM.
gdzie znajduje sie bezpiecznik wycieraczek po lifcie?
F17
roverr napisał/a:
Bezpieczniki pod maską ok
chodziło o przekaźniki i przewody pod skrzynką. Skoro doszły światła, to trzeba LSM rozpiąć i sprawdzić , kostka stacyjki ?. Ja mimo wszystko zacząłbym od wysuszenia BCU i LSM.
Dzięki za odpowiedz.Możesz jaśniej?Rozpiąć LSM?wysuszyc BCM i LSM?
Gdzie znajdują się dokładnie?Mam takiego drugiego rovera na części tylko że przed liftem,czy mogę podmienić te częśći>?
[ Dodano: Nie Lut 15, 2015 18:43 ]
Nie ma u mnie f17 pod maska mam tylko do f10...
Prosze o pomoc co to ten bcm lsm?Bo nie mogę autem jezdzic bo nie mam swiatel...albo robi sie dyskoteka i migaja...
F17 jest w samochodzie koło schowka, trzeba dostać się od spodu.
BCU, jest to jednostka sterująca elektryka samochodu, znajduje się nad schowkiem. Czasem wilgoć się dostaje i trzeba go przesuszyć.
LSM jest to włącznik świateł, trzeba wyciągnąć, odłożyć i przeczyscić styki.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
F17 jest w samochodzie koło schowka, trzeba dostać się od spodu.
BCU, jest to jednostka sterująca elektryka samochodu, znajduje się nad schowkiem. Czasem wilgoć się dostaje i trzeba go przesuszyć.
LSM jest to włącznik świateł, trzeba wyciągnąć, odłożyć i przeczyscić styki.
Wielkie dzięki za bardzo jasną i szybką odpowiedz.Z tego co pamiętam to moje bezpieczniki pod schowkiem są nie opisane i są mniejsze niż zwykłe...
Rozumiem żeby dostać sie do BCU trzeba sciągnąć cały schowek?
I czy mogę podmienić BCU i LSM z auta przed liftem?
Pozdr
Nie wiem, jak włoży z przed filta co będzie, ale ja miałem z mg ZT Marka i jeździłem normalnie autem, tylko pilot z w kluczyku nie działał, i była inna konfiguracja zamków, czujnika deszczu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Podmieniłem sterowanie swiatłami i nic to nie dało,za to na liczniku pojawil sie error na miejscu przebiegu.Rozumie że LSM mogę odrzucić w takim przypadku?Jak sprawdzić uziemienie pod kierownica kolo otwierania klapy?Jak suszyć ten BCU?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum