Wysłany: Wto Lut 17, 2015 19:43 [R214 si pb+gaz] problem z nagrzewnicą
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam, mam problem z nagrzewnicą, a mianowicie brak ciepłego powietrza w kabinie samochodu zaworek sprawdzony działa klapy wszystkie działają, nagrzewnica wyjeta i sprawdzona przepływa przez nią woda. Układ odpowietrzony tak jak opisane jest to na forum. przewody dochodzące do nagrzewnicy gorące ten od zaworka jak i drugi, dodatkowo na otwartym jak i zamkniętym zbiorniczku wysadza wodę temperatura taka jak powinna być, a w zbiorniczku woda zimna, tak jak wspomniałem oba przewody do nagrzewnicy gorące ale brak przez nią przepływu, co może być nie tak?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 17, 2015 19:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmm to może mimo wszystko jednak zapowietrzona nagrzewnica, źle wpięty parownik gazu, zaworek zbiornika wyrównawczego petryga sprawny? trzyma cisnienie
Na odkreconym wywala petrygo to normalne.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Korek wymieniony na nowy i z wyrzucaniem płynu koniec, ale nadal brak grzania, odłączyłem parownik i podłączyłem nagrzewnice tak jak była bez gazu, samochód pracował na benzynie układ odpowietrzony przez odpowietrznik na 8 klucz, temperatura taka jak powinna być nic nie faluje, nagrzewnica bardzo długo się nagrzewa mozna powiedziec ze prędzej włączy sie wentylator na chłodnicy niz sie nagrzeje, po włączeniu nawiewu ostyga i dalej długo sie nagrzewa, także cały czas dmucha zimnym powietrzem bo nie zdąży się nagrzać, po wyjęciu nagrzewnicy woda przez nia przepływa, mam tez drugą nagrzewnice i to samo zjawisko. Wygląda na to że płyn omija nagrzewnice, zapowietrzona? jeżeli tak jak dobrze odpowietrzyć, czy brak drożności, ale po wyjęciu płynie przez nie obie woda.
Nie pamietam jak jest w 200, ale w poldoroverze z tym silnikiem w miejscu gdzie wpiete sa rurki nagrzewnicy jest specjalna zwężka, wlasnie wymuszająca przepływ przez nagrzewnice, nagrzewnica jest wpieta równolegle.
Na schemacie tego przewężenia nie ma zaznaczonego.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
problem został rozwiązany, układ został przeczyszczony środkiem do odkamieniania, oraz ktoś przeciął przewód cienki od chłodnicy do zbiorniczka i bloku i go zaslepil teraz wszystko jest ok:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum