Wysłany: Pią Lut 27, 2015 18:13 [Polonez 1.4 ] HGF i kilka pytań
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1995
Witam panowie w moim ATU strzeliła uszczelka pod głowicą . Kupiłem uszczelkę wzmocnioną starego typu Erlinga i rozglądam się teraz za śrubami bo jakoś nie dowierzam składaniu na starych . Znalazłem w internecie nawet tanie śruby firmy Payen czy opłaca mi się je kupować czy to tzw. Czajna ? Nie zagłebiałem się nigdy głębiej temat więc jakich firm się wystrzegać kupując części do silnika szesnachy a jakie polecacie ? Przy HGFie od razu po głowie chodzi mi zmiana pompy wody więc dlatego pytam jakich markek się wystrzegać bo już odbiło mi się czkawką oszczędzanie na częściach i kupowanie tańszych . Temat pewnie był już nie raz poruszany ale nic nie mogę znaleźć .
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 27, 2015 18:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cóż to z przyzwyczajenia tak nazywam Poloneza z silnikiem Rovera
Kolejne pytanie . Podobno w poldoroverze jednym z powodów HGFa jest zaworek który jest przy kolektorze ssącym . Ma sens wybijanie tego ? Jeden znajomy mówił że lubi się on przytapiać bo jest z plastiku i płyn nie powraca do zbiorniczka wyrównawczego . Czy jest to prawda ?
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Lut 28, 2015 14:02
Bzdura. Przytopić to go raczej ciężko, prędzej zblokuje się od syfu który będzie się w nim nawarstwiał jeśli ktoś nie dba o czystość układu. Ja w każdym z aut które robiłem, a trochę już ich jest zostawiam zaworek, ale dbam o to, aby był czysty tak jak i cały układ. A łatwo sprawdzić czy działa, w Polonezie wystarczy ścisnąć wąż który idzie z chłodnicy do rury nad kolektorem wydechowym i powinno być słychać cykanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum