Forum Klubu ROVERki.pl :: [Polonez 1.4 ] HGF i kilka pytań
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Polonez 1.4 ] HGF i kilka pytań
Autor Wiadomość
Macfly 




Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków



  Wysłany: Pią Lut 27, 2015 18:13   [Polonez 1.4 ] HGF i kilka pytań
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1995

Witam panowie w moim ATU strzeliła uszczelka pod głowicą . Kupiłem uszczelkę wzmocnioną starego typu Erlinga i rozglądam się teraz za śrubami bo jakoś nie dowierzam składaniu na starych . Znalazłem w internecie nawet tanie śruby firmy Payen czy opłaca mi się je kupować czy to tzw. Czajna ? Nie zagłebiałem się nigdy głębiej temat więc jakich firm się wystrzegać kupując części do silnika szesnachy a jakie polecacie ? Przy HGFie od razu po głowie chodzi mi zmiana pompy wody więc dlatego pytam jakich markek się wystrzegać bo już odbiło mi się czkawką oszczędzanie na częściach i kupowanie tańszych . Temat pewnie był już nie raz poruszany ale nic nie mogę znaleźć .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 27, 2015 18:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Lut 27, 2015 18:41   

Payen to jeden z bardziej polecanych producentów w UK. Pompa to np. SKF albo Airtex (fabryka).

Btw. termin szesnacha to raczej na fejsie/PTK, a nie tutaj. :wink:
 
 
 
Macfly 




Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lut 28, 2015 01:22   

Cóż to z przyzwyczajenia tak nazywam Poloneza z silnikiem Rovera :P
Kolejne pytanie . Podobno w poldoroverze jednym z powodów HGFa jest zaworek który jest przy kolektorze ssącym . Ma sens wybijanie tego ? Jeden znajomy mówił że lubi się on przytapiać bo jest z plastiku i płyn nie powraca do zbiorniczka wyrównawczego . Czy jest to prawda ?
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Lut 28, 2015 14:02   

Bzdura. Przytopić to go raczej ciężko, prędzej zblokuje się od syfu który będzie się w nim nawarstwiał jeśli ktoś nie dba o czystość układu. Ja w każdym z aut które robiłem, a trochę już ich jest zostawiam zaworek, ale dbam o to, aby był czysty tak jak i cały układ. A łatwo sprawdzić czy działa, w Polonezie wystarczy ścisnąć wąż który idzie z chłodnicy do rury nad kolektorem wydechowym i powinno być słychać cykanie. :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez 1.6 16v 111km] Kilka pytań o rozrząd
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Pią Mar 17, 2017 19:02
goorsky
Brak nowych postów [Polonez 18K4F] kilka mało przyjemnych objawów
Lukasz_FSO Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 27 Sob Mar 29, 2014 18:01
Lukasz_FSO
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky
Brak nowych postów [Polonez 1.6 16V] raz odpala a raz nie
szerszen17194 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 20 Pon Wrz 25, 2017 21:33
piotrek789
Brak nowych postów [Polonez] Brak Cut-off'a
fsomr88 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 10 Pon Kwi 13, 2015 09:47
szczur50a



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink