Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Witam. Szukam od jakiegoś czasu informacji i nie potrafię znaleźć, nawet tutaj na forum. Jakie jest fabryczne ciśnienie doładowania w silniku 1,8 turbo K16 ?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 04, 2015 09:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Około 0,6.
Mi wskaźnik autogage pokazuje od 0,5 do prawie 0,7. W czasie strojenia gazu dmuchało 0,7. Gdy cisciśnienie dojdzie do 0,8 odcina paliwo, zdarzyło mi się to kilkukrotnie i wskaźnik wtedy faktycznie pokazywał pod0,8.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Dzięki za odpowiedź. Przy okazji jak już piszesz o gazie, możesz mi napisać jakie graty masz włożone do zasilania tego pieca LPG ? Bo właśnie zastanawiam się nad tym jakie graty wrzucić.
Reduktor AC R01 250km, przez pół roku miałem shark'a1500 na 200km ale po poprawnej regulacji wyrabiał tylko do 4kprm.
Wtryski Hana 2000 zielone, pewnie można jakieś lepsze ale takie mi zostały po 1.8n/a i dają radę
Sterownik stag 4plus
Filtr z odstojnikiem.
Spalanie mam od 10 do 13l lpg/100km
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Rozumiem, że korekcję po obrotach używasz? Z butli do reduktora rura fi6 czy już fi8 ? Jak Ci się sprawuje ten zestaw? Ja do tej pory latałem na Blosie którego sam ustawiałem pod K16. Chodziło fajnie ale do turbo raczej się to już nie nada a nie chcę ssać powietrza z gazem turbiną.
Gazu jeszcze sam nie ruszałem, ustawiał mi wszystko gazownik u którego zmieniałem reduktor. Rurki w papierach mam fi 6 i 8 ale gdzie jaka to nie wiem, zmierzę jak się do sufmiarki dogrzebię.
Zestaw pracuje ok, jedyne ale to to że przy mocnym deptaniu po puszczeniu gazu gwałtownie, autem trochę szarpnie.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Być może masz wtryski gazu daleko od kolektora. Rodzicie mieli podobnie w Punciaku, skróciłem wężyki o nieco ponad 10cm i od razu inna reakcja na wciśnięcie gazu i obroty jak się z wysokich na jałowe schodzi tak nisko nie spadają i nie faluje tak obrotami w pierwszym momencie.
Jak się sprawuje? Bo problem syfu w gazie to dość powszechna sprawa. Już w jednej instalacji zakleiło mi kiedyś wtryski. Jeśli to się dobrze sprawuje, to można by zainwestować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum