Wysłany: Pią Mar 06, 2015 13:07 [fiat 125p] Brak mocy na wysokich obrotach odcinka
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: < 1993
Witam!
Fiat 125p Rover 1.6 16V na elektronice 1.6
Nie ma mocy powyzej 4 czy 4.5 tys. Odcina przy okolo 5500 czasem 6000. Wczoraj walczylem z rozrzadem i niby jest dobrze ustawiony. Z tym ze jest taka sytuacja ze jak dolne jest na znaki o gory sa rozjechane o poł zęba. dosyc dziwne ale sprawdzalem kika razy.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 06, 2015 13:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiec tak:
Rozrzad sie przestawia bo sie standardowo kolo male wy...robilo. Naprawilem to na patencie poxipolem i blaszka i jest poki co ok. Troche to odmulilo silnik. Kompresja po 13.2 wiec chyba zdrowy. Ale dalej jest dziwnie bo jedzie tak do 5.5k a widze ze kseria to jezdzi od 4 do 6. Ale zeby byla jasnosc opisze w pelni jak to jest zbudowane.
Swap z poloneza.
Blok z 1.6, glowica po portingu planowaniu i docieraniu zaworow od 1,4
kolektor ssacy z 1.4, przepustnica mniejsza od 1.6 filtr z poloneza 1.4
walki od 1.6
kolektor wydechowy 4-2-1 na dlugiej dwururce, strumienica i dwa tlumiki przelotowe, rura po calosci 2 cale
kolo zamachowe sprzeglo i komp z 1.6
wtryski listwa i regulator z 1.6
rozrzad nowy i caly uklad paliwowy
Wiec tak:
Rozrzad sie przestawia bo sie standardowo kolo male wy...robilo. Naprawilem to na patencie poxipolem i blaszka i jest poki co ok. Troche to odmulilo silnik. Kompresja po 13.2 wiec chyba zdrowy. Ale dalej jest dziwnie bo jedzie tak do 5.5k a widze ze kseria to jezdzi od 4 do 6. Ale zeby byla jasnosc opisze w pelni jak to jest zbudowane.
Swap z poloneza.
Blok z 1.6, glowica po portingu planowaniu i docieraniu zaworow od 1,4
kolektor ssacy z 1.4, przepustnica mniejsza od 1.6 filtr z poloneza 1.4
walki od 1.6
kolektor wydechowy 4-2-1 na dlugiej dwururce, strumienica i dwa tlumiki przelotowe, rura po calosci 2 cale
kolo zamachowe sprzeglo i komp z 1.6
wtryski listwa i regulator z 1.6
rozrzad nowy i caly uklad paliwowy
Zastanawiam się czemu postanowiłeś założyć komp od 1,6. To więcej roboty [immo itp] a wychodzi na końcu że mocy ci przez to nie przybędzie. Jak dla mnie to wtryski założyć musisz zamiast beżowych to te [turkusowe/niebieskie czy jak tam] i zobaczysz.
Ja zrobiłem swap na osprzęcie od PN 1,4 ,dałem tylko wtryski od 1,6 i samochód po połowie dnia roboty śmigał jak głupi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum