Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam. Odnośnie tematu chciałbym zdemontować tylny boczek drzwi, gdyż czeka mnie wymiana klamki tylnej zewnętrznej, która niestety została uszkodzona (Urwał się zaczep, który jest połączony z cięgłem, także w związku z czym nie można otworzyć drzwi od zewnątrz a klamka pracuje sobie bez oporu). Tutaj rodzi się problem ze zdjęciem tego panelu. Oczywiście zacząłem od odkręcenia śrub, również tej od klamki wew., odrywania zatrzasków od dołu. Zatrzymałem się na tym etapie, gdyż nie mogę go zdjąć, ponieważ jest opór przy próbie ściągnięcia. Pewnie problem dotyczy korbki.. . Mógłby ktoś wytłumaczyć mi sposób na wyjęcie tego panelu ? Jeżeli temat powtarza się któryś raz, z góry przepraszam.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 18, 2015 07:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Korbkę zapewne zdejmuje się poprzez wysunięcie zabezpieczenia, które znajduje się pomiędzy nią a boczkiem. Wtedy korbka zejdzie z wielowypustu. Podejrzewam że w roverku jest tak samo.
Dokładnie trzeba docisnąć boczek do drzwi, także żeby powstała szpara pomiędzy korbką a boczkiem wtedy zobaczysz zabezpieczenie, które trzeba usunąć, i korbka wychodzi bez problemu.
Udało się zdjąć boczek. Zabawa z korbką nie trwała długo - 5 min. Wystarczył cienki sznurek, którym swobodnie udało się usunąć zawleczkę znajdującą się właśnie pomiędzy korbką a panelem.
Teraz mam problem z montażem nowej klamki, gdyż wydaje mi się, że będzie konieczność wyjęcia zamka. Posiada ona taką gwintowaną nakładkę, do której trzeba przykręcić dźwigienkę zamka. Tak jak wcześniej napisałem, nie obejdzie się bez demontażu. No chyba, że jest jakiś inny sposób ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum