Wysłany: Pon Mar 23, 2015 20:42 [MG Zr 1.4] MG zr 1.4 na 1.8 vvc
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam
Mam kilka pytań odnośnie swapa z 1.4 na 1.8 vvc
Mianowicie:
- na co zwrócić uwagę przy kupnie
- ile dać za taki silnik
- zlecać warsztatowi ( mechanikowi pasjonacie), jeśli ta opcja to jaka cena w górnej granicy by miała być, czy próbować samemu jeśli tak to jakiś poradnik.
- jak to jest z tym imo Lepiej kupić czysty komputer czy pod swój stary o co w tym chodzi.
Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuje.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 23, 2015 20:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Yyyy... pewnie zaraz bardziej doświadczeni ode mnie się wypowiedzą, ale muszę spytać.
Czemu swap na 1.8 vvc? Z tego co da się wywnioskować przeglądając forum, w poszukiwaniu mocy lepszą opcją jest 2.0T, na bank nie chodzi o ekonomię, bo z tego co widzę masz już 1.4, a ewentualnie pytałbyś o oszczędnego diesla ITD.
Także konkretnie, skąd pomysł na swap akurat na 1.8? Nawet do rajdów to z tego co się orientuję, klasy są 1600 i 2000, więc to 1.8 ni przypiął, ni przyłatał.
Sam mam 1.8 i nie ukrywam ze po roku czasu mocy ewidentnie zaczęło brakować do jazdy po mieście
Yyyy... pewnie zaraz bardziej doświadczeni ode mnie się wypowiedzą, ale muszę spytać.
Czemu swap na 1.8 vvc? Z tego co da się wywnioskować przeglądając forum, w poszukiwaniu mocy lepszą opcją jest 2.0T, na bank nie chodzi o ekonomię, bo z tego co widzę masz już 1.4, a ewentualnie pytałbyś o oszczędnego diesla ITD.
Także konkretnie, skąd pomysł na swap akurat na 1.8? Nawet do rajdów to z tego co się orientuję, klasy są 1600 i 2000, więc to 1.8 ni przypiął, ni przyłatał
coś w tym jest
szczerze nawet nie bralem pod uwage go jakos tamten silnik mi sie wbił do głowy ale chyba ta druga opcje rozwarze.
Jaki polecacie ten 2.0t jakieś propozycje linki żebym wiedział czego szukać
160 to inne zawieszenie, hamulce, skrzynia, sprzęgło, półośki i układ kierowniczy oraz wydechowy - wydasz na to tyle kasy że kupisz idealną 160, a jak sprzedasz swojego to Ci jeszcze reszta zostanie
160 to inne zawieszenie, hamulce, skrzynia, sprzęgło, półośki i układ kierowniczy oraz wydechowy - wydasz na to tyle kasy że kupisz idealną 160, a jak sprzedasz swojego to Ci jeszcze reszta zostanie
no tak racja
a myslal ktoś na wrzuceniem do 1.4 kompresora
Kolego ile tutaj było myślicieli (mogę się przyznać że łącznie ze mną)
Niestety w 90% przypadków na myśleniu się skończyło.
Zainwestujesz w kompresor, ecumastera i mapowanie a wyjdzie ci mniej niż seria VVC.
Oczywiście chciałbym się mylić ale głowa podpowiada coś innego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum