Wysłany: Wto Mar 24, 2015 15:59 [R75] Błąd Inpa 7680 CAN - bus
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Takie w sumie informacyjne pytanie. Za każdym razem jak podłączam się Inpą do Roverka pojawia mi się błąd 7680 CAN - bus z dopiskiem Instrument-cluster reception fault (INST3) i CAN bus shut off. Nie wiem czy jakoś specjalnie się tym martwić. Błąd wg Inpy występuje sporadycznie, objawów dziwnych raczej też nie ma, acz kasowanie błędu nie pomaga i po jakimś czasie wraca z powrotem.
Gubi komunikację pomiędzy ECU a zestawem wskaźników. Może to ta Twoja INPA prowokuje. Chociaż z informacji jakie są w logu, to dzieje się to co X kilometrów. Pamiętaj, że IPK (zestaw wskaźników) pełni rolę takiego GATEWAY'a dla innych modułów. Nie wiem czy bym się tym przejmował, aczkolwiek u mnie nigdy takiego błędu nie było Ile masz kilometrów na blacie? Pokrywa się to z ilością Km, które podaje INPA w logu sterownika silnika?
Masz kontrolę trakcji?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Kontroli trakcji nie mam, na blacie mam koło 234 tyś km (na 100% przekręcone, bo w 2011 miał w Holandii ponad 270). A jak Inpą się można dokopać do logu sterownika?
Do tego z tego co widać dzieje się to tylko na postoju (prędkość 0) i nie wiem czy można po napięciu wnioskować, że przy wyłączonym silniku?
Kontroli trakcji nie mam, na blacie mam koło 234 tyś km
W takim razie jakieś problemy połączeniowe. Jeśli Twój przebieg pokryje się z EWS, LSM oraz IPK, to raczej 90% jest taki. Chyba, że ktoś wymienił wszystkie w/w moduły wraz ze sterownikiem silnika
[ Dodano: Pią Kwi 03, 2015 09:50 ]
Log sterownika, to to co już odczytałeś - pamiętnik błędów
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Będzie czas - będziem kombinować Na razie w przyszłym tygodniu do lakiernika, bo próg i podłogę obok mi zżera rudzielec jeden Kiedyś do W-wy wpadnę to się zobaczy Marku co na Twoim kompie się pokażę Tym bardziej, że LSM do zaprogramowania będę miał żeby xenony wrzucić to i wtedy przy okazji się masę sprawdzi i połączenia.
Także dzięki za sugestię i do tematu powrócimy w bliższej lub dalszej przyszłości
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum