Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam.Mam problem z moim autem...tam wprawdzie niemam już do tego auta siły.Otóż auto cały czas stało w garażu przez święta 3 dni.Dzisiaj wyjechałem nim i zobaczyłem zapaloną kontrolke akumulatora.Gdy sprawdzałem miernikiem niema wogóle ładowania.Co sie mogło zepsuć w alternatorze i jaka cena na oko bedzie naprawy tego?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 07, 2015 11:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ostatnio koledze tez palila sie kontrolka aku, zapalala sie tak po ok 3km..po wyjeciu alternatora okazalo sie ze obudowa byla peknieta i trza bylo wymienic alternator
Prawdopodobnie łożysko mam do wymiany w alternatorze bo strasznie huczy...szczotki też będą juz powoli sie kończyły.Ale jak gościu zaśpiewa mi za to 150-200 zł to wole sobie nowy kupic...ale narazie sie tym nie martwie mam drugie auto więc jak sie te zepsuje to postawie pod drzewem i niech narazie stoi
Ja takich rzeczy nie kupuje używanych typu Rozrusznik,Alternator lub inne elektryczne cześci...wole dołożyc i kupić nowy i mam pewnośc że to działa a nie kupie uzywany podziała tydzień i padnie...
Zgadza sie, dlatego ja regeneracje zrobiłem sobie sam, z tym że do końca nie jestem pewny jakości części które zostały wymienione, zobaczymy ile wytrzymaja.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum