Forum Klubu ROVERki.pl :: [civic 2.0 itd] kąt wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[civic 2.0 itd] kąt wtrysku
Autor Wiadomość
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 15:17   [civic 2.0 itd] kąt wtrysku
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam. Jestem po wymianie rozrządu i regeneracji pompy. Szukam kogoś kto podepnie mi civica pod kompa, aby ustawić kąt wtrysku. Mieszkam blisko Oświęcimia
z góry dzięki za pomoc

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2015 16:17 ]
Ogólnie to problem w tym, że po tych wymianach jak zapalam rano autko trzepie silnikiem i biały dymek z rury dodam że zapala bez problemu. Po jakichś trzech minutach wszystko mija i jest ok.
Ostatnio zmieniony przez pitus85 Czw Kwi 02, 2015 05:35, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 15:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 09:25   

Jeżeli jest to problem złego kąta wyprzedzenia wtrysku to musi on być za duzy ( moze nawet większy niż 4 stopnie ) Swego czasu "zabawiałem " sie regulacja kąta i z tego co pamietam kiedy był on w okolicy maxymalnego dopuszczalnego czyli 4 stopni, silnik dostawał dygawek ;) tylko wydaje mi sie że kopcenia nie było . W sumie sam byś to mógł doświadczalnie sprawdzić ;) Dobierz sie do kół zębatych pompy, zaznacz flamastrem aktualne ustawienie i zmien je o dosłownie milimetr w PRAWO w strone przedniej szyby ;) czyli zmiany w kierunku 0 stopni. zakladając ze masz teraz 5 stopni, taka zmiana zmieni kąt na powiedzmy 2-3 stopnie. Po zabiegu kontronie odpal hunde i zobaczysz czy jest cos lepiej. Dodatkowo odpallisz ja nastepnego dnia kiiedy bedzie zimny silnik i jak odpali dobrze to bedzie oznaczało że nie przesadziłes ze zmniejszeniem kata ;) Dokładne opisy regulacji kąta znajdziesz na forum, dodam ze to prosta sprawa ;)
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 16:20   

Z tego co się dowiedziałam od pompiarza to jest ustawiony na 5 st. bo tak w auto dacie wyczytał więc pobawię się z tym przez weekend przy okazji zmienię też filtr paliwa.
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 16:55   

Z tego co mi wiadomo kąt powinien się mieścić w granicy od 2 do 4 stopnie, u mnie przy 5 stopniach wywalało check engine , trzeba było kasować błąd. Wtedy silnik chodził jak traktor ;) Trzeba było zamknąć otwarte drzwi bo pourywaly by sie na zawiasach ;)
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 18:36   

Więc pewnie ustawił na słuch bo auto chodzi spoko i dużo ciszej jak przed regeneracją pompy a strzelił cyfrą na zatkanie gęby. Zamówiłem już elma i przejściówkę na 5 pinów więc może uda mi się połączyć i odczytać kąt. A jak nie to pobawię się metodą prób i błędów. Mam też problem z check świeci mi cały czas a wybłyskałem błędy i cały czas 12 mruga. Jak odepnę przepływkę to auto dostaje mocy do 2000 a jak jest wpięta to trochę słabiej do 2000 ale na 3 i 4 biegu lepiej się zbiera. Egr mam zaślepiony. Myślę że kąt na pewno do sprawdzenia a potem reszta.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 21:39   

W Civicu nie działa ELM juz to próbowałem :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 21:54   

To pewnie powiecie, że jedynie t4 którego w mojej okolicy nikt nie ma. A może kts odczyta? Kolega z forum zaoferował podpięcie autocomem, ale pisał że nie ma programu do hondy.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 22:15   

T4 nie wiem czy dziala, KTS powinnien sie bez problemu podłączyć i Autocom starszy tez działa :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 23:14   

Jeszcze takie moje spostrzeżenie ......przed regulacja kąta chyba trzeba najpierw skasować go ( jeżeli jest on związany z kątem ) O ile dobrze pamiętam to po pojawieniu się błędu i skorygowaniu go na pompie pomiar jest taki sam jak przy ustawieniu ktore spowodowało zapalenie zółtej kontrolki, czyli moze się wydawać że regulacja kąta przestała działać ;) Po skasowaniu i kolejnym pomiarze, wskazanie jego wartości jest właściwe.
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Czw Kwi 09, 2015 13:39   

Dziś wymieniłem filtr paliwa usunąłem zaworek zwrotny, który zamontowałem kiedyś przed pompą i jutro rano zobaczę. Dzwoniłem jeszcze do mechanika który mi to robił i przyznał się że ustawili na zegar i może być troszkę przyśpieszony. Twierdził że ma KTS i inne ale nic nie chciało się połączyć. Kazał podstawić auto to jeszcze popróbuje ale odmówiłem bo zostałbym bez auta. Kupiłem porządną nasadkę 10 w sobotę troszkę go opóźnię i zobaczę.
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Czw Kwi 09, 2015 20:39   

Może już nie dzwoń do tego mechanika bo po kazdym telefonie mechanik robi sie coraz bardziej szczery ;) Daj znać o jakichkolwiek efektach.
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Pią Kwi 10, 2015 06:53   

Prawda jest taka że w Polsce to tylko na smelcwagenie się znają i to jeszcze nie każdy tzw. wymieniacze samouki. Dam znać jak poszło
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Kwi 10, 2015 09:35   

nawet na vw sie nie znajo, koledze wezyk podcisnienia spadl z turbiny w niesmiertelnym 1.9tdi i kilku fachowcow pytal to kazali przeplywomiz wymienic, nikt nie wpadl na to ze moze byc cos innego :ok:
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Pią Kwi 10, 2015 16:10   

Koło przestawione o ok 1 mm ale nie na rozrządzie tylko na pompie bo tych na kole rozrządu nie mogłem odkręcić ale to chyba na jedno wychodzi. Autko zrobiło się żywsze ale wszystko okaże się rano.
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 10, 2015 23:44   

Miałes to zrobić własnie na kołach pompy ;) Na jednym z nich jest regulacja ( 4 sruby )
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 12:51   

No i właśnie tego na słupku z 4 śrubami nie mogłem odkręcić więc ruszyłem tym na pompie dziś rano spoko już nim nie trzepie i nie kopci pali na rys. A jak powinien być pasek naciągnięty jak go od dołu palcem to ugina się ok 1 cm
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 15:25   

Ja byłem troche nieprecyzyjny w określeniu miejsca regulacji ;) Mówiąc ze NA POMPIE - na myśli miałem zębatke z 4 śrubami regulacyjnymi a ta faktycznie nie jest na pompie tylko od strony rozrządu ;) Co do napięcia paska hmmmmm wg mnie cm ugiecia wydaje sie troche za duzo. Nie pamietam jak to u mnie jest bo dawno nie sciagalem obudowy ale raczej jestem pewny że tyle to bym go nie ruszył ;) Dopytak jeszcze odnosnie naciagu paska bo to wazne, jak bedzie za luzny to kąt może soe zmieniac samoczynnie. Najwazniejsze że jest poprawa :)
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
pitus85 



Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 22



Wysłany: Wto Kwi 28, 2015 19:53   

Witam po czasie. Autko w końcu śmiga aż miło kąt wtrysku ustawiony chociaż nie wiem na jaką wartość. Elm i przejściówka nie zdały egzaminu nie połączył się więc postanowiłem pobawić się sam. Jak pisałem wcześniej ruszyłem 1 mm na pompie bo więcej nie puszczało i dużo się poprawiło ale jeszcze nie było to. Zabrałem się za śruby na fasolkach bo tam był przyśpieszony na max i tu zaczęły się jaja. Śruby tak mocno ktoś dokręcił że dwie objechałem nówką nasadką na szczęście kolega mechanik pożyczył zestaw nasadek do obrobionych śrub super patent polecam i poszło. Na pompie wróciłem ten mm i zacząłem ruszać kołem co dzień 1 mm. Na fasolkach jest prawie na środku i auto pali przyśpiesza i chodzi równiutko. Wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 29, 2015 13:51   

...i w taki o to sposób zostałeś specjalista od kąta początku wtrysku ;)
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Civic] Sterowanie turbiną /kąt wtrysku
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Sty 30, 2012 20:05
mathew
Brak nowych postów [Honda Civic] Samoistna zmiana kątów wtrysku??
matmario Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Paź 03, 2007 18:45
Arti_
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 20T2N]ustawienie kąta wtrysku
zeeuss Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lut 10, 2014 21:22
zeeuss
Brak nowych postów [honda civic]check engine w hondzie civic silnik 20T2N
dodmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Sie 26, 2014 08:47
wooy11
Brak nowych postów [Honda Civic] Wskaźniki temperatury Honda Civic 2.0 tdi
Mateo19 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sie 28, 2019 21:16
Mateo19



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink