[ Dodano: Sob Mar 21, 2015 23:19 ]
sprawdzilem czujniki walka rozrzadu i walu sa sprawne zalozylem zawor z pierburga to cisnienie wstepne z 4.25 spadlo do 3.7 a pompa cr nadal daje takie same cisnienie
Ma ktos pompe cr na sprzedaz bo bym spradzil jeszcze ja?
[ Dodano: Sob Kwi 11, 2015 14:48 ]
ja z tym autem osiwieje wymienilem uszczelnienia na pompie wymienilem filtr paliwa bo w pompie znalazlem opilki i jest tak ze na poczatku patrzac na inpe cisnie zadane i cisnienie aktualne jest zgodne ale im dluzej jestem w trasie tym bardziej cisnienie aktualne spada np zadane 540 bar a na listwie pokazuje 420bar i tak idzie w dół ciagle az zaczyna gasnac nawet przy delikatnym docisnieciu gazu bo jest zbyt duza rozbierzność. rano jak sie uspokoi jest tak jak pisalem wyzej. a i jeszcze doszlo do tego ze od wczoraj plytko wchodza mi gorne biegi czyli 1, 3 ,5
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 11, 2015 13:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Uszczelnienie pompy pomoże tylko na przecieki. Ale jak gubi ciśnienie i lecą opiłki, to będzie potrzebna regeneracja tloczkow wysokiego ciśnienia. One chodzą metal po metalu bez żadnych uszczelek i jak się zaczną zacierać to wymiana uszczelnien nic nie da
Moja pompa nawet jak ciekla ciurkiem, to ciśnienie miała idealne.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
wyciągnąlem zawór ponownie i na kocu tam gdzie jest ten micro filter widac opilki w jego sicie szlak mnie trafi pytanie ktora pompa je puszcza i jak wyczyscic uklad z tego szajsu
sorry finalshare, ale muszę to napisać - twoja praca jest bez sensu. Ładujesz kasę w nowe wtryski, które de facto już pewnie sa przejechane od opiłków, zamiast tak jak pisało kilku forumowiczów zacznij od najprostszych rzeczy - czyli pomp.
Masz auto przed sobą i pytasz która pompa puszcza opiłki - a skąd my to mamy wiedzieć?
Wymień pompę w baku, pompę przy aku i pompę CR. Dalej płuczesz wszystkie przewody paliwowe, powrotne tez, nowy filtr paliwa i przede wszystkim płuczesz bak. Chłodnice paliwa tez. Generalnie wszędzie gdzie płynie paliwo powinieneś zrobić płukanie.
dawid spoko rozumiem twoja irytację ale zrozum opilki zauwazylem dopiero jak rozebralem pompe wtryskową bo wygladają one jak proszek, dwa nawet sie nie spodziewałem że na końcu zaworu z pompyu jest filtr dlatego na niego nie zwracalem uwagi, filtr wymienilem na nowy. dobra a czym najlepiej przepłukać te przewody ropa czy innym specyfikiem?
co do sprawdzenia ktora pompa: teraz to juz pewnie nie ma sensu bo paliwo krazy po obiego zamknietym, ale jesli sprawa wzglednie swieza to wyjmij filtr paliwa i go otworz, jak w nim beda wiory to padla pierwsza pompa w zbiorniku, ale jak masz wiory na regulatorze w pompie CR to ona tez juz jest do wymiany/regeneracji
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
[ Dodano: Wto Maj 05, 2015 22:00 ]
No i dupa przplukalem wszystko pompa jest juz ok a z zegarkiem w reku od momentu odpalenia do nierownej pracy mija ok40min na inpie w vol5 na dwuch cyl. pokazuje nizsze wartosci o ok 100 od pozostalych dwoch
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum