Kurczę, ja jestem ciemny w tych sprawach. Wolę czasem kupić drugie i jechać niech mi wymienią niż bawić się w mechanika. Od początku jak pamiętam to nie był zrywny a jak jest zimny i niech będzie wilgotno (choć nie zawsze) to jak zmieniam na 2 bieg przy niskich obrotach to ewidentnie się dusił. Jakby coś trzymało gaz i nagle puszczało. Tak miałem od początku jego posiadania. Choć mowie nie zawsze to się działo. Nauczyłem się przez to pomału dodawać gazu, więc na spalanie też to wpłynęło. Z kolei z 1 tez ruszam wolno bo mi stuka coś (poducha).
markozalko odpięcie przepływomierza trzeba tylko zdjąć plastiki osłony silnika i filtra powietrza i wyjąć wtyczkę (ponoć można bez zdejmowania plastików, ale mi się nie udało na ślepo wyjąć wtyczki). Żeby wymienić wkład przepływomierza odkręcasz dodatkowo 2 śrubki (5-ramienny torx z dziurką). Więc wystarczy, że umiesz obsłużyć śrubokręt i nie musisz być mechanikiem
Nie wiem. Ja wziąłem używkę od AdaskoC ale Adaś już raczej diesli nie sprowadza. Jak mi ten padnie to zrobiłem z Sandmanem MAFAMa ( https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=863396 ) i będę uderzać we wkład Pierburga. Pieta kupił Pierburga 7.22684.09.0 (ponoć niektórym ładnie działa bez kombinowania z amplitunerem ale to raczej CDTI) on koło 300-350 zł kosztuje, ja bym spróbował starszy od Mercedesa (on był oryginalny do MAFAMu) 7.22684.07.0 i on 100/160 zł na allegro kosztuje. Zamienników Boscha raczej nie polecają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum