Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] problem z wbijaniem 2, 4, i wstecznego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] problem z wbijaniem 2, 4, i wstecznego
Autor Wiadomość
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



  Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 18:22   [75] problem z wbijaniem 2, 4, i wstecznego
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witajcie ponownie:D sluchajcie mam taki problem ze ni z tad ni z owat jest problem z wbijaniem biegow tych dolnych znaczy ze jak szarpne mocniej wajcha to wskocza ale jak robie to naturalnie to zaraz wyskocza linki nie da sie mocniej skrecic bo jest wkrecona juz na max a efekt jest taki ze jak sciaglem ciegno z wybieraka to recznie wchodza idealnie. Co moze byc powodem tego bo chodzily idealnie wczesnie a tu nagle taki cyrk xD
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 18:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 18:35   

Piszesz jak murzyn, ale z tego co rozszyfrowałem wynika że masz jakąś regulację na lince. Dwa razy wymieniałem linki, ale żadnej regulacji nie widziałem bo linka jest na stałe zakuta w tym pręcie zakończonym zatrzaskiem. U mnie tego typu problemy zaczęły się kiedy linka kończyła swój żywot, aż w końcu poległa.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 20, 2015 18:36   

Przy wyłączonym silniku też tak trudno wchodzą? Może to standardowy problem z wysprzęglikiem?

Jeśli biegi Ci wyskakują same na luz to przypomina mi się jeszcze problem, jaki miałem kiedyś ze starym Peugeotem, w którym musiałem 1,3 i 5 trzymać, bo inaczej wyskakiwały. Dwóch mechaników rozbierało skrzynię, w końcu wymieniłem na inną wraz z lewarkiem i cięgnami, a problem pozostał... ostatecznie okazało się, że silnik na pękniętej poduszce (czego nikt nie zauważył) jakoś dziwnie osiadł i przesunął się lekko do tyłu. Na tyle jednak daleko, że wybierak nie "dobijał" do końca.
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 12:36   

sorry z murzyński ale z tel. pisałem ;) powiem wam tak poduszki sa oki dwa raczej mało mają z tym wspólnego bo linki sa przymocowane do skrzyni. Zauważyłem że jak wrzuciłem wsteczny ręcznie przy skrzyni to lince tak jakby brakował z 0,5 cm długości żeby go wbić naturalnie.
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 13:08   

Jeśli masz linki tego typu co u mnie (diesel '01r.) to może być to samo co u mnie. Linka najczęściej pęka na łączeniu linka-pręt i pod koniec żywota te kilka drucików które już ledwo żyją rozciąga się właśnie na ok. 5mm. Oby to nie było co opisuję, bo w trasie możesz stracić biegi. Mnie jak trzasnęło to byłem 500 km od domu i w szczerym polu. Regulacji nie ma żadnej, a skrócenie samej linki jest prawie niewykonalne bo próbowałem reanimować i w domowych warunkach nie dałem rady. Sprawę załatwiła u mnie używka bo nowej nie mogłem dostać, a dodatkowo po lifcie są trochę inne.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 15:11   

miejmy nadzieje że nie padnie za szybko. U cb linka sie wydłużyła a u mnie jest motyw jak by sie skróciła.
Chciałem to wszystko wyciagnąć wczoraj ale ktos pomyslal zeby ten mechanizm wyciagac od spodu a ukł. wydechowy na to nie pozwala bez demontażu ;/
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 19:28   

Robiłem dwa razy i nie zdejmowałem rury. Jest ciasno, ale dałem radę, tylko tą osłonę termiczną z blachy aluminiowej trzeba trochę zmasakrować, ale jest na tyle elastyczna że przy montażu można jej nadać początkowy kształt. Ogólnie nie jest to trudne do zrobienia, bo pierwszy raz robiłem na przydrożnym podjeździe.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 20:21   

spróbuje może się uda
 
 
groszek_76 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 128



Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 19:00   linka

dzisiaj właśnie przerobiłem temat linki. wymiana bo szczeliła a objawy jak pisałeś -problem biegów 2,4 i wsteczny . nie trzeba ruszać rury wydechu. dwa wsporniki pośrodku samochodu odkręcasz ( po 4 śruby ) i cofasz osłonę termiczną do tyłu po uprzednim demontażu zawiesi- nie trzeba jej masakrować. zwróć uwagę na zabezpieczenie linki przy montażu. nowa czerwona która padła 230 zeta - zakłuwanie w Będzinie 150zeta-czyli nowa i pięknie chodzi.
_________________
SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 19:54   

Rozumiem że masz autko poliftowe, bo w moim nie były znaczone kolorami. Z tego co się wtedy orientowałem, to do przedliftowych ciężko było dostać nową linkę i za stówkę kupiłem używany cały komplet- obydwie linki,wybierak,lewarek z gałką i jeszcze jakieś pierdoły. Uszkodzoną linkę dałem w Wiedniu szwagrowi do naprawy...ale ze szwagrami to się wódkę pije a nie naprawia linki, więc prawdopodobnie przepadła. Jeśli możesz, to daj zatem namiar gdzie naprawiałeś w Będziniu :mrgreen: , a nuż się przyda.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
groszek_76 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 128



Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 20:39   linka

z moim roverkiem to nie wiem jak do końca czy po liftowy czy przed, ale to nie to co chcesz wiedzieć. Będzin ul. Modrzejowska 76. pomiędzy strażą pożarną a ulicą zakaz wjazdu jest brama z napisem "linki". dajesz starą kompletną ( URWANY KONIEC RÓWNIEŻ ) i goście dorabiają w ciągu 3 godzin. zresztą każdą linkę dorobią jaką chcesz. od ręcznego jeszcze taniej. WAŻNE- musisz powiedzieć jak zaczepy były ułożone, czyli wsad na kulki tak samo.
_________________
SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Czw Kwi 30, 2015 21:15   

Dzięki za informację. Możliwe że nie tylko mnie się przyda.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
groszek_76 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 128



Wysłany: Pią Maj 01, 2015 12:43   linki

jeżeli tylko pancerz jakiejkolwiek linki nie jest uszkodzony można ją śmiało regenerować za duuuuużo mniejsze pieniądze w jakimś warsztacie rzemieślniczym który się tym specjalizuje i masz w zasadzie nową linkę. wolę zostawić pieniądze w takim warsztacie niż pchać korporacją za ten sam produkt. ale to moje zdanie.
_________________
SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
 
 
finalshare 



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 64



Wysłany: Sro Maj 06, 2015 13:16   

ten temat już załatwiłem :) kupiłem używke;P a moją rozprułem i była popękana linka a jej zwoje sie blokowały w pancerzu. ale ten drugi problem nadal jest nie ogarniety xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 Tourer] Problem z montażem lusterka w wstecznego.
damiang Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Lip 30, 2017 11:46
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] brak świateł wstecznego
markozalko Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Gru 13, 2014 12:45
markozalko
Brak nowych postów [r75] brak wstecznego automat
jesaj Rover serii 75, MG ZT 21 Pią Sty 29, 2016 10:04
jesaj
Brak nowych postów [r75 ]brak wstecznego biegu
misze Rover serii 75, MG ZT 14 Wto Gru 03, 2019 10:26
pioracz
Brak nowych postów [R75] Czujnik biegu wstecznego
Jolcia Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Lut 02, 2008 16:55
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink