Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] brak kata i praca silnika, sonda !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] brak kata i praca silnika, sonda !
Autor Wiadomość
smolar121 




Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 42
Skąd: Żyrardów



  Wysłany: Nie Maj 10, 2015 12:54   [MG ZR] brak kata i praca silnika, sonda !
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004

Witam , mam pytanie, widziałem ze w zr 160 są dwie sondy, przed katem i za. Planuje zrobić pełen przelot tylko z tłumikiem środkowym i końcowym,

Pytanie, nie bedzie żadnych problemów z kompem i pracą silnika jeśli nie bedzie kata ? Bo jeśli jest tylko jedna sonda to nie ma problemu przy dwóch jeszcze się nie bawiłem .Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 10, 2015 12:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Maj 10, 2015 16:24   

Po co ci przelot przy silniku bez turbo? za dużo koni masz? jak zrobisz przelot to odprężysz silnik i jakieś 20-30 koni pójdzie się paść
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
smolar121 




Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 42
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pon Maj 11, 2015 00:40   

dobrze znawco, nie tego dotyczyło pytanie :wink:
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Pon Maj 11, 2015 07:08   

Druga sonda jest do sprawdzania czy katalizator dobrze działa, jeśli go usuniesz będzie Ci się paliła lampka MIL cały czas i usuwanie błędu nic nie da. Jak koniecznie chcesz robić przelot, to zostaw kata i sondy na swoim miejscu. Ewentualnie możesz pobawić się emulatorem sondy, czyli urządzeniem, które podłączasz zamiast sondy i ono generuje stały sygnał oszukujący ECU. Są też wkrętki miedzy wydech a sonde, ale to z reguły nic nie daje przy braku kata.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 11, 2015 07:56   

smolar121 napisał/a:
dobrze znawco, nie tego dotyczyło pytanie

Koleś poczytaj forum pooglądaj wykresy i zastanów się nad zostawieniem kata jak pisze zacekpl, bo mi tam lata czy twoje auto będzie miało 160 czy 130KM, tylko że za chwile napiszesz jaką to rakietą latasz bo zmierzyłeś dupohamownią.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Maj 11, 2015 08:52   

sknerko, już poruszany był temat tuningu tego silnika z użytkownikiem smolar121, myślę że nie ma co dyskutować będzie WRC (Warczy Ryczy Trzeszczy) co byś nie mówił, a że niekoniecznie będzie szybciej to już nie nasz problem ;-)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 11, 2015 19:00   

no znalazłem na forum to o czym piszesz, po tym jak już tu napisałem, więc mam generalnie wyj.....ane na jego pomysły.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
smolar121 




Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 42
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Wto Maj 12, 2015 11:04   

sknerko napisał/a:
no znalazłem na forum to o czym piszesz, po tym jak już tu napisałem, więc mam generalnie wyj.....ane na jego pomysły.


Wyraziłeś swoje zdanie na pytanie w temacie.To w jakim celu nadal komentujesz?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 214si] - nierowna praca, brak mocy silnika
radmad Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pią Sie 10, 2012 12:04
leszczu
Brak nowych postów [214 Si] 1. Brak mocy przy ruszaniu 2. Głośna praca.
vampirwrr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Cze 10, 2013 16:28
leszczu
Brak nowych postów [R25]Nierówna praca silnika
Kopys Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Gru 08, 2014 18:42
Kopys
Brak nowych postów [MG ZR / R25 2.0 iDT] dziwna praca silnika
HuMaX Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Wrz 03, 2009 21:23
HuMaX
Brak nowych postów [R25 1.4 01] nierówna praca silnika
na luzie silnik pracuje nierówno
wlk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Sie 19, 2008 09:07
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink