xXADIXx z tego co rozumiem masz 2 komplety wtrysków. Podjedź do serrwisu diesli i niech wezmą je na test przelewowy i z tych 8 wybiorą 4 najlepsze. Ja w poznaniu za takie coś 500 zł płaciłem (150 sprawdzenie i 350 wymiana - jak się okazało z kupionego kompletu używek 3 były dobre i 1 słaby to po prostu dobrali najlepszy z tych co miałem wsadzone).
powiem wam tak że jak kupiłem 2 komplet to dałem je do sprawdzenia i powiedzieli że są w 84% sprawności i że podobno to bardzo dobre wtryski a na przelewach w aucie wychodzi że nie
Ja mam identyczny problem od hohoho i nadal bez rozwiazania 3 pompy 4 kpl wtryskow nowa listwa czujnik zawor nowa pompa z pierburga i bez zmian wiec masz tak ciezki temat jak ja xD jak cos ustalisz to daj znac
Ale to byly by takie objawy po rozgrzaniu gdyby to byl tlok lub zawory? bo na zimnym jest cicho i pracuje rowno
Ja bym niczego nie wykluczał. Zmierz kompresję, jak masz gdzie. Oczywiście i na zimnym i na gorącym.
Może to kwestia jakiegoś czujnika, który zaczyna świrować, jak mu się ciepło robi?
Przyznam szczerze, że sam mam tak, że samochód rozgrzany pomiędzy pierwszą a drugą kreskę na wskaźniku chodzi lepiej niż jak jest rozgrzany do temperatury optymalnej. Ale u mnie to 2 wtryski trochę wariują.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
reset wtryskiwacza - nie ma czegoś takiego. Robi się kodowanie wtrysków, ale to nie dotyczy r75
Przelewy nie powinny sie różnić od siebie więcej niż 30% i 90ml po 4 min to sporo za dużo.
wydaje mi sie ze kopiłeś 4 wtryski z jednego auto i 4 sa już po prostu zużyte
cześć zrobiłem tak że podmieniałem po jednym wtrysku w mijsce tego co nalal wtedy ponad 90 ml i teraz leja wszystkie prawie równo od 35 do 45ml po 4 min xD czy to możliwe?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum